Kostnadsfri avbokning till den 21-10-07
Expedia.com229 US$
FindHotel229 US$
Hurb236 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Det här kan vara det absolut sämsta hotellet som jag någonsin har varit på i Sverige. Det är under all kritik. Vi bodde i ett rum som kallas ”Mata Hari” (nummer 12) som har havsutsikt och kostar 2,500 kr per natt.

1. Till att börja med så ringde vi till hotellet och bad flera gånger om att få en bokningsbekräftelse via mail vilket vi aldrig fick. När vi fick tag på ägaren så skyllde han på att han får ”över 200 samtal per dag och inte kan ha koll på allt”.

2. När vi kom fram så kändes rummet ostädat, golvet hade fläckar och rummet kändes allmänt smutsigt.

3. Sängen var så äcklig att vi var tvungna att använda egna sänglakan ovanpå hotellets täcken och kuddar. Täcken och kuddar som hotellet skryter med är från Hästens är gula, gamla och luktar illa (gammalt svett). Vi framförde detta till ägaren som sa att han inte hade nya täcken och kuddar. Att ett hotell inte kan fixa fram nya täcken och kuddar är oerhört märkligt.

4. Badrummet hade mögel och det kändes äckligt att duscha där. Det ingår inte schampo och balsam utan istället så har det installerats en ”Tork”-pump inne på toaletten som på allmänna flygplatser.

5. En spotlight hängde från taket och detta framfördes också till ägaren. Han påstod att elektrikern inte hade hunnit med det den morgonen. Enligt en tidigare recension som jag har sett här på tripadvisor har den spotlighten hängt ett tag (se recension från 1 juli).

6. Med tanke på standarden som beskrivet ovan så är 2,500 kr per natt galet dyrt. Jag avråder alla från att boka rum här, ni kommer bli mycket besvikna.

Rumstips: Rummen med havsutsikt är högljudda då de vetter mot hamnen som spelar hög musik på kvällarna.
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack O5176YVfelipeg
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Den största fördelen med detta ställe är läget i hamnen i Mölle. Hela anläggningen är lite sliten och nedgången; ger ett sunkigt intryck. Maten är ok, men utan den där lilla finishen som gör den till något extra. Dyrt i förhållande till vad man får för pengarna.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Jörgen D
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Bokade rum med havsutsikt där balkongen var halvrutten spottarna hängde trasiga i taket mögel i badrummet och sängarna var totalt uttjänta för länge sedan.
Frukosten medelmåttig äggröran kom in 20 min efter öppning då flera gäster väntat på det varma.
Dyrt och absolut inte värt pengarna!
Har bott här tidigare då det varit bättre.
Middag på kvällen var jättebra!

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Companion14035384638
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Nonchalant bemötande. Bordsduken fläckig med smulor kvar från föregående gäster. Champagnen som vi beställde i väntan på maten var avslagen och saknade bubblor. Under de 45 minuterna det tog innan maten (endast huvudrätt) serverades erbjöds inget tilltugg. 2 st brödskivor med smör serverades dock efter direkt förfrågan. Vinet till huvudrätterna var ett glas vitt och ett glas rött, dessa serverades ca 20-25 minuter innan maten kom in. Rätterna var hälleflundra med bacon och svamp resp Wallenbergare med potatismos, rätterna var godkända men inte mer.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack 815jono
Omdömet skrevs 10 april 2021

Man känner själen i väggarna. Så mysigt hotell med mycket kärlek i varenda pryl. Ombonat i varenda vrå. Härliga sängar med sköna kuddar. Rent och fräscht. Trevlig personal. Åt även middag och den var mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 296mias