eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Hurb275 US$
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Bokade rum med havsutsikt där balkongen var halvrutten spottarna hängde trasiga i taket mögel i badrummet och sängarna var totalt uttjänta för länge sedan.
Frukosten medelmåttig äggröran kom in 20 min efter öppning då flera gäster väntat på det varma.
Dyrt och absolut inte värt pengarna!
Har bott här tidigare då det varit bättre.
Middag på kvällen var jättebra!

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Companion14035384638
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Nonchalant bemötande. Bordsduken fläckig med smulor kvar från föregående gäster. Champagnen som vi beställde i väntan på maten var avslagen och saknade bubblor. Under de 45 minuterna det tog innan maten (endast huvudrätt) serverades erbjöds inget tilltugg. 2 st brödskivor med smör serverades dock efter direkt förfrågan. Vinet till huvudrätterna var ett glas vitt och ett glas rött, dessa serverades ca 20-25 minuter innan maten kom in. Rätterna var hälleflundra med bacon och svamp resp Wallenbergare med potatismos, rätterna var godkända men inte mer.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack 815jono
Omdömet skrevs 10 april 2021

Man känner själen i väggarna. Så mysigt hotell med mycket kärlek i varenda pryl. Ombonat i varenda vrå. Härliga sängar med sköna kuddar. Rent och fräscht. Trevlig personal. Åt även middag och den var mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 296mias
Omdömet skrevs 4 november 2020

Vårt boende i en studio i villa Sjöhem var överraskande fräsch och smakfullt inredd. Bästa läget i hamnen. Dock saknade vi lite köksprylar och önskvärt hade varit bättre sängar...de var alltför mjuka .

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack Daydream20282625462
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi hade bokat via RCI och bodde i en lägenhet som låg 50m från Hotellet i ett fristående hus. Fantastiskt läge med sjöutsikt. Lite udda möblerat där gammalt blandades med nytt. Den extrasäng vi hade bestod av en luftmadrass. Största minus var badrummet som luktade unket och fuktskadat.

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI