Kostnadsfri avbokning till den 21-11-06
eDreams221 US$
FindHotel233 US$
Hurb276 US$
Omdömet skrevs 10 april 2021

Man känner själen i väggarna. Så mysigt hotell med mycket kärlek i varenda pryl. Ombonat i varenda vrå. Härliga sängar med sköna kuddar. Rent och fräscht. Trevlig personal. Åt även middag och den var mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 296mias
Omdömet skrevs 4 november 2020

Vårt boende i en studio i villa Sjöhem var överraskande fräsch och smakfullt inredd. Bästa läget i hamnen. Dock saknade vi lite köksprylar och önskvärt hade varit bättre sängar...de var alltför mjuka .

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack Daydream20282625462
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi hade bokat via RCI och bodde i en lägenhet som låg 50m från Hotellet i ett fristående hus. Fantastiskt läge med sjöutsikt. Lite udda möblerat där gammalt blandades med nytt. Den extrasäng vi hade bestod av en luftmadrass. Största minus var badrummet som luktade unket och fuktskadat.

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack Lars6304
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Charmigt hotell i bra läge. Lite slitet men det påverkade inte vistelsen.
Rummet var litet men mysigt med jättebra säng och fint badrum.
Kvällsmenyn var enkel men bra förutom hamburgaren som inte var nystekt utan torr.
Frukosten var dock vällagad, varierad och mycket god.
Mycket trevligt bemötande av personalen.
Dock relativt dyrt vilket drar ner betyget.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack alexlejon
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Mycket personligt designade rum som
ger en resa i resan. Vi trivdes utmärkt i vårt safariinspirerande rum med strålande utsikt över hamnen. Lagom hårda sängar och stort, fräscht och rymligt badrum. Vi kommer snart tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jansabryggan