Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com237 US$
Priceline237 US$
eDreams237 US$
Orbitz.com236 US$
Hurb244 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi hade bokat via RCI och bodde i en lägenhet som låg 50m från Hotellet i ett fristående hus. Fantastiskt läge med sjöutsikt. Lite udda möblerat där gammalt blandades med nytt. Den extrasäng vi hade bestod av en luftmadrass. Största minus var badrummet som luktade unket och fuktskadat.

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack Lars6304
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Charmigt hotell i bra läge. Lite slitet men det påverkade inte vistelsen.
Rummet var litet men mysigt med jättebra säng och fint badrum.
Kvällsmenyn var enkel men bra förutom hamburgaren som inte var nystekt utan torr.
Frukosten var dock vällagad, varierad och mycket god.
Mycket trevligt bemötande av personalen.
Dock relativt dyrt vilket drar ner betyget.

1  Tack alexlejon
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Mycket personligt designade rum som
ger en resa i resan. Vi trivdes utmärkt i vårt safariinspirerande rum med strålande utsikt över hamnen. Lagom hårda sängar och stort, fräscht och rymligt badrum. Vi kommer snart tillbaka!

Tack jansabryggan
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Inredningen andades historia och äventyr. Fantastisk utsikt över Mölle hamn, otrolig säng (hästen?) men även en generös frukostbuffé. Hit får vi komma tillbaka igen. Ägaren Tomas hjälpte till när vi behövde tidigare tillgång till vårt rum (vilket annars inte verkar vara standard).

Tack 398oskarm
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Gett kullaberg för många chanser nu. Sista gången beställer vi in fläskfilé på tost. En konstig form av fläskfilé. Troligt vis utbankad. Torrt som sågspån. Gick absolut inte att äta upp. Förstår inte hur en ”kock” kan misslyckas med en sådan rätt.

Tack Mjolf