Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com237 US$
eDreams237 US$
Priceline237 US$
Trip.com242 US$
Hurb244 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Inredningen andades historia och äventyr. Fantastisk utsikt över Mölle hamn, otrolig säng (hästen?) men även en generös frukostbuffé. Hit får vi komma tillbaka igen. Ägaren Tomas hjälpte till när vi behövde tidigare tillgång till vårt rum (vilket annars inte verkar vara standard).

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 398oskarm
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Gett kullaberg för många chanser nu. Sista gången beställer vi in fläskfilé på tost. En konstig form av fläskfilé. Troligt vis utbankad. Torrt som sågspån. Gick absolut inte att äta upp. Förstår inte hur en ”kock” kan misslyckas med en sådan rätt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Mjolf
Omdömet skrevs 1 juli 2020

Bokade två nätter i tron att vi skulle få bo på det anrika hotellet. Vi fick i stället rum några hus bort. traskade dit lite molokna men blev glatt överraskade.Mycket fint rum med fantastisk utsikt. Litet pentry, stort badrum och gott om plats. Frukosten serverades på hotellet och var utmärkt. Genomtänkt i corona tider med lite på faten som i stället fylldes på ofta. Gott om plats.

Tack Susanne V
Omdömet skrevs 16 juni 2020 från mobil enhet

Spontant bokat på väg från Malmö till Halmstad. Oerhört charmigt och mysigt med trevlig personal och mycket god mat. Åt fisksoppan med saffran som var magiskt. Rummet var charmigt och rustikt med utsikt över havet. Hit kommer jag att åka igen:)

Restyp: Reste ensam
Tack Ahlberg
Omdömet skrevs 14 juni 2020

Med sin gammaldags charm har hotellet sin givna plats i pittoreska Mölle.
Vårt rum nummer 11 var inte stort men man har lyckats med att klämma in det mesta som behövs och det hyser också en del spännande gammaldags saker. Badrummet var däremot överraskande stort. Stort plus för en härlig balkong med fri sikt mot hamnen och havet.
Gratis parkering fanns direkt utanför hotellet.
Frukosten var fantastiskt bra, smakfulla anrättningar och snygga uppläggningar i en underbar fin matsal. Personalen var genomgående trevlig och tillmötesgående.
Hotellet lämpar sig utmärkt för en kortare vistelse. Vi återvänder gärna.

Rumstips: Rum 11 har en fin balkong med havsutsikt och ett stort badrum.
2  Tack Marion K