“Goda smörgåsar”
Omdöme om 2020 Mölle

2020 Mölle
Rankad som nr 6 av 13 Restauranger i Mölle
Beskrivning: Varmt Välkommen till vår Baguetteria! Hos oss kan du köpa med dig våra stenugnsbakade mumsiga baguetter, godaste gelato mjukglassen och gott att dricka till. Hoppas vi ses! Emma & Henrik

Fräscha stora goda smörgåsar i Mölle. Ligger nära vattnet. Vi var häri slutet av augusti när en del annat har stängt men här fick vi en bra lunchmacka och kaffe.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack AgnetaG_12

Ok men ingen sensation! Vi tog grovt bröd vilket var ett misstag, det var degigt! Vi tog hot mama, kyckling med curry och skagenröra! Rörorna var ok men inte brödet! Troligen var det vita brödet bättre!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Skepparkroken
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Ok men inget speciellt. Hade förväntat mig mer då själva butiken är så fin. Men brödet var segt och torrt, det finns bättre om man nu faktiskt ska göra just baguetter. Till barnen speciellt borde ett mjukare mer lättuggat bröd användas i mitt tycke.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Passionfortravel85
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Bästa mjukglassen vi ätit, fet och god i smaken. Vi tog jordgubb/vanilj i bägare sant vanilj i strut. Bra prissatt, 45kr/st, tummen upp

Datum för besöket: juni 2021
Tack Anna H
Omdömet skrevs 18 april 2021 från mobil enhet

På familjetur till Mölle. Jag åt en baguette Hot mama- obeskrivligt god! Barnen åt glassen som fick klart godkänt! Absolut värt att besöka baguetterian och jag skulle kunna åka dit bara för en Hot mama.

Datum för besöket: april 2021
Tack josefines676

Resenärer som tittade på 2020 Mölle tittade också på

Besökt 2020 Mölle? Berätta vad du tyckte!