Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Anlände fredag eftermiddag då det redan blivit mörkt och efter att receptionen stängt. Hade fått Mail med instruktioner och koder för nyckelhämtning. Fungerade bra.
Däremot var stugområdet väldigt dåligt upplyst, svårt att hitta rätt stug-nummer. Råkade gå till fel dörr och öppna fel stugdörr med den nyckeln som gick till vår stuga! Upptäckte misstaget direkt som tur var, och att låsa dörren med fel nyckel var heller inget problem!

Bra utrustning i köket i stugan, och med en liten diskmaskin. Trevligt. Och stugan var dessutom väldigt rymlig.
Sängarna lämnade övrigt att önska däremot. Slitna tunna madrasser som vi fick lägga på varandra i nederslafen för att det blev för hårt annars.
Dubbelsängen i sovrummet saknade bäddmadrasser så meningen var att man skulle ligga direkt på fjädermadrassen. Löste det med två täcken från de andra sängarna och bäddade ovanpå det.
Obefintlig ventilation i stugan, fukten rann på fönstren hela tiden.
Placeringen av toastolen var helt ologisk, när man satt på den hade man knäna direkt i väggen. Tur vi ”bara” är 175 cm långa båda två, för att kunna få en längre människa att få plats där måste vara näst intill omöjligt.
Hundvänligt och bra med parkering precis utanför dörren. Fina omgivningar.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack HarryMarta
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Trevlig camping med fin omgivning. Rent och snyggt fast att det var lågsäsong, saknade att receptionen inte var öppen lö-sö, campingplatserna väl tilltagna stora och fina. Duschar och toaletter välstädat.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Viderora
Omdömet skrevs 24 september 2019

Lugn, fin och trevlig camping.
Ligger bra med mycket att göra och se i närområdet.
Rena, moderna och fräscha servicehus.
Vi var här under lågsäsong så av förståliga skäl var utbudet i butiken väldigt begränsat och restaurangen och poolområdet var stängt så kan inte lämna omdöme om det.
Servicevänligt och bra bemötande.
Är en bit till havet, behöver inte vara negativt men kan vara bra att veta.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Jimmy_Olsson
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Mycket bra läge. Trevlig personal. Bra service. Restaurangen kan uppdateras. Städning och översyn kan förbättras. Bra för barn med pool, minigolf och aktiviteter. Vi har varit där flera somrar och återkommer.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack donaldsU5693DN
Omdömet skrevs 30 juli 2019

I det stora hela en jättefin camping, men vår stuga stank mögel. Påtalade detta och fick ett mindre avdrag på slutpriset, men det är inte ok med mögelangripna stugor till barnfamiljer och inte till det priset....

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 979mia