“En pärla”
Omdöme om Ransvik Havsveranda

Ransvik Havsveranda
Rankad som nr 2 av 13 Restauranger i Mölle
Beskrivning: Vi älskar att arbeta med bra, ren och rättvis mat! Vi erbjuder både à la carte-meny och hemlagade kakor, eller "svenskt fika" som det kallas! Naturligtvis hittar ni också glass och mycket fina drycker i form av vår egen Kombucha, lemonader, kaffe och öl, vin och naturligtvis - väldigt kallt mousserande vin. Vi lagar och bakar allt själva från grunden och våra råvaror är ekologiska eller producerat av regionens begåvade bönder, det är vår passion! Så varmt välkomna och vi hoppas att ni kommer att uppleva lugnet av naturen, njuta av god mat och dryck med gott samvete och förtrollas av denna otroliga utsikt över havet! Och glöm inte dina randiga badkläder - det är en underbar plats för en simtur ihop! ;-) Följ oss på Facebook eller Instagram (@ransvikhavsveranda) och se vad som händer här och vilka speciella evenemang vi hittar på. Om du letar efter en plats för en privat fest eller event så öppnar vi såklart upp för er även andra dagar och kvällar utöver våra ordinarie öppettider.
Omdömet skrevs 8 september 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe med trevlig personal och gudomligt god mat. Utsikten var magisk, i strålande sol och värme kändes det som man satt på Capri. Rekommenderas varmt, vi kommer tillbaka!!

Datum för besöket: september 2021
Tack 923margaretas

Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Klart värt ett besök, ligger supermysigt och enskilt. God lunch och uppskattat av barnen att klättra runt nere på stranden. Vi tyckte detta var höjdpunkten kring Mölle.

Datum för besöket: juli 2021
Tack tobiask781
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse i juni! Satt utomhus och det var en otrolig upplevelse. Fantastiskt läge, jättetrevlig personal och så bra stämning! Fikade bara så kan inte kommentera på maten men kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2021
Tack edvinaaxelsson
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

- Väldigt lång väntetid

- Dåligt bemötande av kassapersonalen vilket påverkade hela restaurangbesöket

- Fruktansvärt äckligt bubbelvatten och konstiga/icke-smakfulla alternativ till läsk

- Dyrt (vi lade lika mycket på en lunch här som föregående dags middag..)

- Dåligt vegetariskt utbud (mkt av menyn upplevs somrig/lätt medan de enda växtbaserade är en gryta eller en tung pasta. konstiga val som upplevs slumpmässiga och ogenomtänkta)

+ God mat
+ Ligger vackert och nära det otroligt vackra vattnet

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Othiliaholm56
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Det finns rätt gott om exempel på restauranger i riktigt bra lägen som räknar med att läget säljer såpass bra att man inte behöver anstränga sig vare sig med service eller mat. Ransviks Havsveranda är ett lysande undantag som visar att man visst kan ge sina gäster en upplevelse på alla plan. Det var smockfullt när vi var där och ändå flyter det på fantastisk bra. Ett smart system för att beställa hjälper till. Riktigt bra och prisvärd mat i stadiga portioner. Imponerande.

Datum för besöket: juni 2021
Tack JonasS940

Resenärer som tittade på Ransvik Havsveranda tittade också på

Besökt Ransvik Havsveranda? Berätta vad du tyckte!