“En pärla vid havet”
Omdöme om Ransvik Havsveranda

Ransvik Havsveranda
Rankad som nr 2 av 13 Restauranger i Mölle
Beskrivning: Vi älskar att arbeta med bra, ren och rättvis mat! Vi erbjuder både à la carte-meny och hemlagade kakor, eller "svenskt fika" som det kallas! Naturligtvis hittar ni också glass och mycket fina drycker i form av vår egen Kombucha, lemonader, kaffe och öl, vin och naturligtvis - väldigt kallt mousserande vin. Vi lagar och bakar allt själva från grunden och våra råvaror är ekologiska eller producerat av regionens begåvade bönder, det är vår passion! Så varmt välkomna och vi hoppas att ni kommer att uppleva lugnet av naturen, njuta av god mat och dryck med gott samvete och förtrollas av denna otroliga utsikt över havet! Och glöm inte dina randiga badkläder - det är en underbar plats för en simtur ihop! ;-) Följ oss på Facebook eller Instagram (@ransvikhavsveranda) och se vad som händer här och vilka speciella evenemang vi hittar på. Om du letar efter en plats för en privat fest eller event så öppnar vi såklart upp för er även andra dagar och kvällar utöver våra ordinarie öppettider.
Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Fick tips av några grannar om detta ställe. En riktig pärla vid havskanten. Trots mycket folk fick vi snabbt bord. Smidig beställning av mat och dryck, man skriver bordsnr och det du vill beställa, går till kassan och betalar. Maten kommer till bordet, det gick snabbt och det var både mycket och mycket gott. Vi åt dubbelrökt lax med öl till. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: juni 2021
Tack peterr5454

Omdömet skrevs 26 juni 2021 från mobil enhet

Fantastisk utsikt, synd att hovmästaren med hästsvans var så otrevlig att vi tappa aptiten och struntade i att äta därför kan vi inte bedöma maten tyvärr.

Datum för besöket: maj 2021
Tack NohLeh
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Vandringen på Kullaberg fick ett underbart avbrott. Påsktallrik, bra avvägd i mängd och blandning i smaker. Lite dyr dock! Miljön vid stranden så härlig!

Datum för besöket: april 2021
Tack mariaeb65
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

När man skall promenera en bit och har ett ställe att välja att äta på hoppas man att det är bra och inte en turistfälla. Vi blev inte besvikna. Fantastisk plats, hus och mat. En pärla.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack joakimr417
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Underbart läge med lugn miljö. God mat och trevlig personal. Priserna hyfsade och portionerna rejäla. Lite svårtillgänglig, handikappad finns vid behov. Rekommenderas.

Datum för besöket: september 2020
Tack Hans L

Resenärer som tittade på Ransvik Havsveranda tittade också på

Besökt Ransvik Havsveranda? Berätta vad du tyckte!