“Bad food but good view ”
Omdöme om Ransvik Havsveranda

Ransvik Havsveranda
Rankad som nr 2 av 13 Restauranger i Mölle
Beskrivning: Vi älskar att arbeta med bra, ren och rättvis mat! Vi erbjuder både à la carte-meny och hemlagade kakor, eller "svenskt fika" som det kallas! Naturligtvis hittar ni också glass och mycket fina drycker i form av vår egen Kombucha, lemonader, kaffe och öl, vin och naturligtvis - väldigt kallt mousserande vin. Vi lagar och bakar allt själva från grunden och våra råvaror är ekologiska eller producerat av regionens begåvade bönder, det är vår passion! Så varmt välkomna och vi hoppas att ni kommer att uppleva lugnet av naturen, njuta av god mat och dryck med gott samvete och förtrollas av denna otroliga utsikt över havet! Och glöm inte dina randiga badkläder - det är en underbar plats för en simtur ihop! ;-) Följ oss på Facebook eller Instagram (@ransvikhavsveranda) och se vad som händer här och vilka speciella evenemang vi hittar på. Om du letar efter en plats för en privat fest eller event så öppnar vi såklart upp för er även andra dagar och kvällar utöver våra ordinarie öppettider.
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: juli 2020

Omdömet skrevs 10 april 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: april 2020
Camper08098589837, Ägare på Ransvik Havsveranda, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2020

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Datum för besöket: juli 2021
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: september 2020
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: augusti 2020

Resenärer som tittade på Ransvik Havsveranda tittade också på

Besökt Ransvik Havsveranda? Berätta vad du tyckte!