“Katastrof”

Lägg till den.
Harrys
Rankad som nr 40 av 44 Restauranger i Hässleholm
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Jag vill verkligen allt annat än att låta nedlåtande mot denna såkallade ”resturang”. Men fy fan rent ut sagt vilken dålig upplevelse. Katastrofal mat, dålig service och vi ska inte ens prata om hur de behandlar sina gäster. Skulle avråda alla i hela världen att gå dit och spendera sin dag/natt. Personligen skulle jag kunna betala folk för att inte gå dit så dåligt det var. Herregud. Har inga ord för hur dåligt beetende det var hos både bartenders och ”chef” om man nu får ge honom den kallelsen. Ett tips ”chefen” ta tag i stället innan varje bybor drar sig undan.

Ps. Ni har tur att man kan sätta som minst kan sätta 1a som betyg för att skriva men här får ni fan en -10 den saken är klar.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Edvin19988

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Vill tacka the Crown för denna helgen. Var där både fredag och lördag och fick ett otroligt bra bemötande av tjejen som jobbade där. Både hon och chefen pratade med oss och såg hela tiden till att vi hade det bra.. maten var super god och där fanns inget att anmärka på.
Det som gjorde det bästa av allt var att tjejen som serverade oss i fredags kom ihåg oss även på lördagen och verkade uppriktigt glad att vi kom tillbaka. Det gjorde att man fick känslan att man var hjärtligt välkommen. Hit kommer vi gå oftare! Tack.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack 815sabinaj
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Rena rama katastrofen
Fick vänta över 1 timme på maten
Mat gick inte att äta
Vi lämnade restaurangen, vi slapp betala det var ändå positivt
Vi kommer inte att äta där igen

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Ingelive
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Jag och mina vänner va här för att ha en trevlig kväll & äta god mat! Men det blev helt tvärtom än vad vi förväntat oss! Dels fick vi vänta på vår mat i nästan två timmar. Maten då jo: Jag och mina två vänner som beställt en oxfiléplanka fick den rå inuti samtidigt som den smakade bränt på utsidan! En annan vän som åt det vegetariska alternativet, fick sin sallad dränkt i soja! Nej,hit går vi inte igen!

Datum för besöket: juli 2020
Tack L1912KNjuliah
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

bedrövligt otrevlig personal, dryga som fan å gör sig lustiga över gäster framför andra fast jag förklarade att det var nog ett missförstånd men karln till anställd liksom ville inte förstå utan vred å vände allt å nästan försökte trigga en till mer missförstånd. jag va nykter btw å körde

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack MSfinal

Resenärer som tittade på Harrys tittade också på

Hässleholm, Skåne län

Besökt Harrys? Berätta vad du tyckte!