“På tok för dyrt”

Restaurang Casablanca
Rankad som nr 8 av 44 Restauranger i Hässleholm
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Bara pizzorna som är prisvärda och dom är mycket goda! Mysig lokal. Fläskfilén torr och smaklös. På tok för dyra rätter.

Datum för besöket: januari 2021
Tack 288tobiasa

Omdömet skrevs 1 september 2020

Om man letar efter en mysig, central restaurang i Hässleholm får man inte missa restaurang Casablanca.
Med ett bra centralt läge mitt i stan (nära till parkering) levererar denna restaurang i service och klass. Mysig inredning som inspirerats av Ingrind Bergmans succé film med samma namn från 1942 gör att man snabbt kommer i god stämning. Speciellt tack vare de stora vackra kristallkronorna som man kan beskåda i taket.

Menyn va varierad och med ett stort utbud, från kött, fisk, kyckling till pizza med mycket mer. Så inte bara en pizzeria.

Behövde häller inte vänta länge på maten, mycket bra och snabb service helt enkelt.

Den ända nackdelen va att de va lite dyrt, men det kompenserades med stora portioner. Man får mycket mat på talriken.

4/5

Dorthe approved

Datum för besöket: september 2020
Tack VioletDaCosta
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Riktigt trevlig personal,vi åt pizza som smakade bra,,såg andra rätter som andra kunder beställde det såg bra ut också. Lite dyrt det är ända negativa,,kommer gärna tillbaka om vi åker till Hässleholm igen, nära tågstation ett plus.

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack StockholmFamily
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Bra snabb service med trevlig personal. Vi åt pizza som var riktigt goda. Den övriga maten som andra runtomkring åt såg riktigt god ut.
Summering:
Goda pizzor som jag skulle äta igen om jag kommer till Hässleholm. Man förstår varför det var mycket folk. Värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack claesh870
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Har ätit här ett flertal gånger både pizza, kötträtter och husmanskost. Bra mat med tilltagna portioner men tyvärr lite dyrt för vad man får.

Datum för besöket: december 2019
Tack Per H

Resenärer som tittade på Restaurang Casablanca tittade också på

Hässleholm, Skåne län
Hässleholm, Skåne län

Besökt Restaurang Casablanca? Berätta vad du tyckte!