Priceline
Agoda.com
Expedia.com124 US$
ZenHotels.com129 US$
Omdömet skrevs 13 september 2022

Mycket bra bemötande I receptionen inga krusiduller. Enkelrummet var rymligt och mycket fräscht. Frukosten öppnade kl 7 på söndagen och vi började 7 men inga problem att komma ner innan , allt var framdukat både kallt o varmt o jättefin frukost. Inga minus på min upplevelse

Restyp: Reste i arbetet
Tack Fredrik V
Annika Branting, Guest Services / Front Office på Hotel Statt Hässleholm - Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2022

Tusen tack för din fina recension av oss, vi uppskattar den verkligen! Vi ser framemot att du återkommer till oss och hälsar dig mycket välkommen! Mvh Team Statt

Omdömet skrevs 13 september 2022 från mobil enhet

Firade min 60-årsdag på Hotell Statt. Bokade festvåningen. Jättefin lokal. 30 gäster. 3 rätters middag intogs.
Så nöjd. Väldigt väl anordnat. Personalen superduktiga under festkvällen. Blev väldigt väl omhändertagna, barn som vuxna. Maten var magiskt god. Kan varmt rekommendera Hotell Statt/ Hässleholm.

Tack susannea76

Omdömet skrevs 10 september 2022

Prydligt trevligt hotell med ytterst välstädade rum. Frukostbuffén jättebra. Personal uppmärksam jättetrevlig. Har bara gott att säga om detta hotell. Det perfekta småstadshotellet. Lugn och skönt och lagom festlig stämning på helger, gemyt och avslappnade!

Tack silver a
Omdömet skrevs 2 september 2022

Jag och frun är båda från Hässleholm och vi är glada i att gå ut och äta gott. Statt nyöppnade för något år sedan och detta var andra gången vi åt här. Atmosfären är mycket trevlig med dämpad belysning och trevlig personal. Menyn varierar och första gången åt vi oxkind och hjortfilé och nu senast åt vi pasta med vildsvin samt en stor toast skagen. I lilla hässleholm är det roligt att det finns en riktigt bra restaurang. Ett önskemål är att få in en klassisk entrecote med pommes och egenvispad bearnaisesås på menyn.

Tack Niclas N
Omdömet skrevs 1 september 2022 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från första början när vi som hockeylag med föräldrar bokade rummen till utcheckningen. Middagen som ni ordnade i närliggande konferenssal var perfekt efter en hel dag med cup. Frukosten var magiskt och ett extra pluss för öppettiderna. Vi tackar det ödmjukaste för våran vistelsen hos er!

Datum för vistelsen: april 2022
Tack AnnemedMari