Hotel Goingehof(Hässleholm)
Quality Hotel Grand(Kristianstad)
Quality Hotels
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

Byskolan(Hässleholm)
  • Restaurang
Hotell City(Hässleholm)
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig lverraskning som fått en rejäl ansiktslyftning. Mysigt rum och supertrevlig välkomstmiljö. När jag var fär hade man ännu inte flyttat frukosten till entréplan så den miljön var lite trist. Men jag hörde att det skulle ske inom kort.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack UD67
annasmith2015, Kundansvarig på Hotell Statt Hässleholm - Sweden Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej!
Tack för dina fina ord. Ja, det är en hel del som har hänt på hotellet det senaste året. Vi blir i dagarna färdiga med hela våning 4, 35 st nyrenoverade hotellrum till. Till sommaren ger vi oss på våning 5 för att renovera de sista rummen. Det ska också bli renoverat på konferensvåningen. Så lagom till skolorna börjar är hela hotellet klart.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Bodde här en natt i ett enkelrum mellan lördag och söndag. Smal men väldigt skön säng. Tyst rum. Rent. Hotellet har renoverats och känns fräscht.
Valde sovmorron och hoppade över frukosten, slutar klockan 10 en söndag, alldeles för tidigt på helger!

Jag hade glömt tandborste och tandkräm och köpte det i receptionen. 70kr!! Liten resetub och en oansenlig tandborste!!

Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack MsOzz
Katrin P, Hotelldirektör på Hotell Statt Hässleholm - Sweden Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Hej, tack för din feedback. Vi ser över våra öppettider och vi kommer att börja med brunch från kl 11.00 lördagen 17/2. Våra hotellgäster bjuder vi på brunch.
Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell mitt i Hässleholm. Trevlig personal, välstädade och fräscha rum och en fantastisk frukost buffé. Närhet till både restauranger och affärer, dock saknar jag parkering i anslutning till hotellet.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack CarroMalmoe
Katrin P, Hotelldirektör på Hotell Statt Hässleholm - Sweden Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2017

Hej,
Tack för din feedback. Vad roligt att du trivdes hos oss och tack för dina fina ord om vår frukost. Vi håller på att bygga en helt ny frukostbuffé på bottenplan som står klar i slutet på januari. Det blir då en mysig miljö med vardagsrumskänsla och vi fortsätter naturligtvis även att utveckla innehållet på vår frukost. Välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Supergod brunch med stort utbud. Allt smakade väldigt bra. Till och med måltidsdryck ingick. Efterrättsbordet gick inte av för hackor. Trots mycket folk skötte ni det med den äran. Fick även titta på era nyrenoverade rum

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Tord H
Katrin P, Hotelldirektör på Hotell Statt Hässleholm - Sweden Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2017

Hej Tord,
Tack för ditt fina omdöme. Nu gjorde du vår dag ännu bättre:-)
Jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen på juldagsbrunchen också!

Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Dåliga lokaler till konferens.

Låg standard och ganska tråkig mat. Fikorna var bedrövliga - man satte fram en burk köpekakor. Inget hembakat, nästan ingen frukt osv
Middagen och lunchen ok, rejält och mycket mat- mer åt det stabbigt hållet.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Johanna T
annasmith2015, Kundansvarig på Hotell Statt Hässleholm - Sweden Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Hej Johanna!
Är du säker på att du recenserat rätt hotell. Vi kan inte känna igen oss i din beskrivning. Vi är mitt inne i en totalrenovering där vi i augusti blev färdiga med 35 helrenoverade hotellrum, alla konferensrum ommålade och med nya mattor. Nu under hösten/vintern renoveras lobbyn och restaurangen på bottenvåningen. I slutet av nästa sommar ska alla 93 hotellrum vara färdiga plus restaurang, lobby m.m.

För övrigt serverar vi alltid en buffé till förmiddagskaffet där gästerna tar för sig av flera sorters bröd och pålägg och gör sin egen smörgås. Till eftermiddagsfikorna har vi alltid hembakade småkakor samt en kakbuffé med flera sorters kaffebröd, 2-3 sorters frukt på fikabuffén. 3 sorters frukt i konferenslokalerna.

Bodde du hos oss? Jag kan inte hitta dig som hotellgäst under november.
Med vänlig hälsning Anna Smith