“Snabb, billigt och jättegott”
Omdöme om Sankou Restaurant

Sankou Restaurant
Rankad som nr 11 av 44 Restauranger i Hässleholm

Matten var jättegott och riktigt kryddade. Personal är jättetrevligt och service är bra. Har ätit Lunch här och man får maten jättesnabb, det passa perfekt när jag ska hinner med tåget. Kom gärna tillbaka när jag åka förbi igen !!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack nora00927
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Smakrikt och vällagat som det skall, snabb trevlig service och trivsam lokal längs med gågatan. Mycket nöjda med middagen!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack tomasn163
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Rejäla portioner och jätte god mat!! Trevlig personal. Rekommenderar starkt!!! Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jack M
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Datum för besöket: juli 2021

Resenärer som tittade på Sankou Restaurant tittade också på

Hässleholm, Skåne län

Besökt Sankou Restaurant? Berätta vad du tyckte!