Öppet i dag: 09:00 - 18:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Roligt äventyr för hela familjen

Superbra, säkert och proffsigt. Lugnt och skönt ställe mitt i skogen, fem stjärnor till Magnus och ... läs mer

Sulan62
Rekommenderar starkt

En underbar upplevelse med en härlig , vänlig team som sköter hela anläggningen... Man känner sig ... läs mer

Omdömet skrevs 21 december 2020
609rezay
Seevetal, Tyskland
från mobil enhet
Läs alla 70 omdömen

Omdömet skrevs 21 december 2020 från mobil enhet

Man känner sig tryggt i deras händer och de bjuder på mycket rolighet och glädje ...
Vi kan verkligen stark rekommendera detta ...
Vi provade detta med familjen och barn och alla var nöjda verkligen...
Magnus , Philip och Maja är underbara ,,, tack en gång till

Datum för upplevelsen: december 2020
Tack 609rezay
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Varmt tack Reza för att ni kom, förgyllde Multilevel och din fina recension
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse med perfekt blandning av höghöjdsbanor och zipline. Riktigt roligt och utmanade, super trevlig personal som gjorde att vi kände oss trygga, toalett och bord för medhavd fika. Extra plus för fint bemötande när 1,5 åringen också ville ha hjälm och då blev kittad med säkerhetssele, linor och hjälm. Lyckad dag för hela familjen!

Tack Thorson85
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Så skoj att ha er hos oss och varmt tack för ditt jättefina omdöme! :)
Visst blev det lyckat! Så skoj att se 1,5-åringens härliga reaktion, iklädd sin utrustning!
Just nu bygger vi ut med en ny, lite mindre utmanande höghöjdsbana och en 600 m lång Zipline!
Stort tack för ert jättefina omdöme och Välkomna tillbaka!

PS. Ni vet väl om att våra aktiviteter numera är stödberättigade som friskvård. DS

Omdömet skrevs 6 september 2020

Bra och stöttande instruktörer. Ett super trevligt bemötande! 2 höghöjdsbanor en lättare och en svårare. Roliga klätterträd och förstås Zipline. Äventyr på hemmaplan!

Tack H2107EZpamelaj

Hej H2107EZpamelaj !
Åh vad roligt att läsa ditt fina omdöme! :) Tack!
Just nu bygger vi ut med en ny, lite mindre utmanande höghöjdsbana och en 600 m lång Zipline !
Stort tack för att ni hälsade på oss och Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Fin eftermiddag på hög höjd. Utmanande aktivitet med nivåer som passar både stor och liten. Mycket trevligt! Vi kommer snart tillbaka!

Tack felebb

Hej Felebb
Tack för att ni besökte Multilevel och att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme :)
Just bygger vi fler nya banor så välkomna tillbaka nästa gång!

Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt roligt och en bra utmaning för stor som liten. Väldigt trevliga instruktörer som gjorde att man kände sig trygg och kunde slappna av uppe bland trädkronorna.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack sunnydaytomorrow
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Hej Sunnydaytomorrow :)
Vilket härligt namn... :)
Stort tack för att ni kom till oss och att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme !
Varmt välkomna tillbaka!