Öppet i dag: 09:00 - 18:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig upplevelse!

Fantastiskt rolig upplevelse som hela familjen kunde delta i (barnen 5, 9 och 13 år)! Vi körde ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
576hannee
En trevlig och spännande upplevelse

En mycket trevlig och aktiv upplevelse. Trevliga och tydliga guider och både höghöjdsbanorna och ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
fredrikb457
Hässleholm, Sverige
Läs alla 75 omdömen

Omdömet skrevs 6 september 2020

Bra och stöttande instruktörer. Ett super trevligt bemötande! 2 höghöjdsbanor en lättare och en svårare. Roliga klätterträd och förstås Zipline. Äventyr på hemmaplan!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack H2107EZpamelaj
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Hej H2107EZpamelaj !
Åh vad roligt att läsa ditt fina omdöme! :) Tack!
Just nu bygger vi ut med en ny, lite mindre utmanande höghöjdsbana och en 600 m lång Zipline !
Stort tack för att ni hälsade på oss och Välkomna tillbaka!

PS. Ni vet väl om att våra aktiviteter numera är stödberättigade som friskvård. DS

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Fin eftermiddag på hög höjd. Utmanande aktivitet med nivåer som passar både stor och liten. Mycket trevligt! Vi kommer snart tillbaka!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack felebb

Hej Felebb
Tack för att ni besökte Multilevel och att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme :)
Just bygger vi fler nya banor så välkomna tillbaka nästa gång!

Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt roligt och en bra utmaning för stor som liten. Väldigt trevliga instruktörer som gjorde att man kände sig trygg och kunde slappna av uppe bland trädkronorna.

Tack sunnydaytomorrow
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Hej Sunnydaytomorrow :)
Vilket härligt namn... :)
Stort tack för att ni kom till oss och att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme !
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Superkul och proffsigt! Kände mig väldigt trygg Med utrustning och ledare! Zipline och svarta höghöjdsbanan var mina favoriter

Tack Voyage602133

Hej Voyage602133
Så skoj att ha er hos oss igår! Riktigt kul att se er uppskatta våra aktiviteter i anläggningen!
Varmt välkomna tillbaka!!!

Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Stora höghöjdsbanan och långa ziplinen var fantastiskt kul! ser fram emot att komma igen. Rekommenderar verkligen

Tack jennynV189ID
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2020

Hej JennynV189ID !
Såå glada vi blir att ni tyckte om våra aktiviteter och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! :)
Välkomna tillbaka... Kanske testa vårt paket 2 där vi har flera långa Ziplines med olika karaktärer...
Multilevel är numera godkänt som friskvård :)
Välkomna!