Öppet i dag: 09:00 - 18:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig upplevelse!

Fantastiskt rolig upplevelse som hela familjen kunde delta i (barnen 5, 9 och 13 år)! Vi körde ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
576hannee
En trevlig och spännande upplevelse

En mycket trevlig och aktiv upplevelse. Trevliga och tydliga guider och både höghöjdsbanorna och ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
fredrikb457
Hässleholm, Sverige
Läs alla 75 omdömen

Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Superkul och proffsigt! Kände mig väldigt trygg Med utrustning och ledare! Zipline och svarta höghöjdsbanan var mina favoriter

Tack Voyage602133
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Hej Voyage602133
Så skoj att ha er hos oss igår! Riktigt kul att se er uppskatta våra aktiviteter i anläggningen!
Varmt välkomna tillbaka!!!

Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Stora höghöjdsbanan och långa ziplinen var fantastiskt kul! ser fram emot att komma igen. Rekommenderar verkligen

Tack jennynV189ID
magnusp502, Ägare på MultiLeveL, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2020

Hej JennynV189ID !
Såå glada vi blir att ni tyckte om våra aktiviteter och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! :)
Välkomna tillbaka... Kanske testa vårt paket 2 där vi har flera långa Ziplines med olika karaktärer...
Multilevel är numera godkänt som friskvård :)
Välkomna!

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

2 timmars fullrulle för hela familjen, utmanande höghöjdsbana och häftig zipline. Trevlig personal! Rekommenderas varmt!

Tack AnnikaLS

Stort tack AnnikaLS för ditt fina omdöme!
Jättebra kämpat i banorna! :)
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Kul och utmanande för hela familjen! Zipline och klättring i olika banor bland träden.
Proffsiga och trevliga instruktörer.

1  Tack 6gunm

Tack 6gunm !
...för att ni kom och er fina recension...! :)
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiska 2 h med hela familjen både unga och gamla. Proffsiga instruktörer med stort tålamod. Kan varmt rekommendera denna natursköna upplevelse och svårighetsgrad väljer man själv. Barnens favorit var den långa ziplinen!

Tack 581linaa

Hej 581linaa
Vad roligt att ni gillade våra aktiviteter :)
Fantastiskt roligt att läsa ditt fina omdöme!
Vi håller som bäst på att planera för ännu fler och ännu längre Ziplines så missa inte dem... :)
Välkomna tillbaka...