“God mat och härlig atmosfär ”
Omdöme om Statt Lobbybaren

Statt Lobbybaren
Rankad som nr 13 av 43 Restauranger i Hässleholm
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Centralt bra läge. Personalen är både snabb och hjälpsam och tar väl hand om en. Mysig lokal. Rent och fräscht. Ny meny som vi ville provsmaka. Blev Hjort Carpaccio till förrätt. Biff Lindberg och Skaldjurstagliatelle till varmrätt. Mycket, mycket gott. Rejäla portioner. Ska man äta gott i Hässleholm är det hit jag går

Datum för besöket: februari 2020
Tack tordh846
SabinaAn, Annan på Statt Lobbybaren, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Hej Tord,
Stort tack för ditt omdöme.
Vi ser fram emot att inom kort välkomna er tillbaka hit till oss!
Team Statt & Lobbybaren

Omdömet skrevs 13 februari 2020

Tog med mig några utländska kunder till Lobbybaren och vi blev så nöjda.
Miljön, maten, personalen höll hög nivå.
Detta är stället jag saknat, inte bara i Hässleholm utan i hela kommunen och ända upp till Markaryd.
Jag kommer rekommendera det till alla jag träffar och hoppas ni fortsätter hålla denna höga klass!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 992patp
SabinaAn, Annan på Statt Lobbybaren, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Hej,
Stort tack för dina värmande ord och för att du vill rekommendera oss!
Vi ser fram emot att välkomna dig hit till oss igen.
Team Statt

Omdömet skrevs 27 december 2019

Maten var ok men man blev inte mätt. Servisen var sämre än sämst. Lägger ingen energi på gästerna och är gloa som fan. REKOMENDERAS EJ

Datum för besöket: december 2019
2  Tack 69420olle42069
SabinaAn, Chef på Statt Lobbybaren, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Hej,

Vad tråkigt att höra att din upplevelse varit av detta slag, det är minst sagt beklagligt.
Vi skulle gärna vilja ställa dessa saker till rätta och ser fram emot att höra från dig igen.
Du är varmt välkommen att kontakta mig.

Väl mött och på återhörande,
Sabina Andersson
Restaurangchef
sabina.andersson@statt.se

Omdömet skrevs 19 december 2019 från mobil enhet

Härlig mat med trevlig personal som gav goda rekommendationer både på mat och vin! Dessutom sabba på att erbjuda s k doggybag när vi var inte orkade äta upp allt

Datum för besöket: november 2019
Tack gran96
SabinaAn, Chef på Statt Lobbybaren, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2020

Hej,

Tack för denna fina feedback.
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka hit till oss!

Sabina

Omdömet skrevs 29 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och bra mat. Även drinkarna imponerar. Helt klart bäst mat i Hässleholm. Besökt flera gånger och kommer gärna dit igen

Datum för besöket: augusti 2019
Tack AndreasB4481
SabinaAn, Chef på Statt Lobbybaren, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Hej Andreas,

Tack för dessa härliga ord!
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka hit till oss!

Med vänlig hälsning
Team Statt

Resenärer som tittade på Statt Lobbybaren tittade också på

Hässleholm, Skåne län

Besökt Statt Lobbybaren? Berätta vad du tyckte!