“En mycket bra restaurang”
Omdöme om Wok House

Wok House
Rankad som nr 3 av 44 Restauranger i Hässleholm
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

En mycket bra restaurang om man gillar Asiatisk och thaimat. Räkchipsen som förrätt var perfekta och till ett mycket bra pris. Varmrätterna hade ett okej pris, men väl serverade är de fantastiska. Varierade rätter, det finns bokstavligen något för alla. Toaletterna är mycket fräscha och i bra storlek. Inte så lång väntetid för maten. Testade inte någon efterrätt, men hade ändå en fantastisk middag. Personalen var supertrevlig och kunde ändra på maträtterna om man ville. Rekommenderas starkt av mig.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack HugoTheHero

Omdömet skrevs 20 februari 2020

Var på genomresa i Hässleholm och letade lunchställe, vilket inte var så lätt.Wok House
serverade emellertid en bra lunchbuffé. Mycket och omväxlande.Riktigt gott.Lokalen är väl inte den trevligaste, påminner lite om skolkök.Mycket trevlig personal, rent och prydligt.Bra prisläge.

Datum för besöket: februari 2020
Tack bellman2015
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Var här med vänner och åt buffén! Alltid lika fräscht och gott. Personalen alltid lika trevlig och tillmötesgående. Alltid glada och trevliga och gör allt för att tillmötesgå min allergi mot peppar och starka kryddor.
Lokalen är ju lite tråkig, men det glömmer man snart tack vare det trevliga bemötandet man får samt den goda maten. Tack för en trevlig kväll!

Datum för besöket: december 2019
Tack 376piar
Omdömet skrevs 30 december 2019

Alltid lika roligt o gott o komma till wookhouse .
Alltid vänlig personal o alltid väldigt god o prisvärd mat

Datum för besöket: december 2019
Tack J9164ALannat
Omdömet skrevs 24 oktober 2019 från mobil enhet

Åt middag ifrån à la carte menyn där det fanns mycket att välja på. Servicen var bra, snabb och maten kom fort. Portionerna var stora och det var gott till humana priser.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack bjorntsgbg

Resenärer som tittade på Wok House tittade också på

Hässleholm, Skåne län

Besökt Wok House? Berätta vad du tyckte!