Omdömet skrevs 17 september 2018

Helt okej mellanklasshotell.
Ett gammalt och lätt slitet hotell med patina.
Trevlig personal.
Sängarna var riktigt sköna och jag sov hela natten utan problem.
Blir fler övernattningar på detta hotell när jag behöver ett hotell för natten.

Rumstips: Det är tillåtet med husdjur på detta hotell. Så fråga efter djur/rökfritt rum.
Datum för vistelsen: september 2018
Tack Krallas
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger mycket nära färjeläget i Puttgarden. Personalen var mycket vänlig och vi fick välja om vi ville ha havs-eller landutsikt. Rummet var rent och stort med mycket sköna sängar. Det fanns en stor soffa med tillhörande fåtölj, dock med väl använd klädsel. Badrummet ganska litet men hade en bra dusch med munstycke som gick att ta ner. Det fanns flytande tvål och duschtvål. Ingen wi-fi på rummet dock. Gott med förvaring också och platt-tv. Frukosten var god och över förväntan med hårdkokta ägg, äggröra och köttbullar. Yoghurt och en massa müslisorter samt fröer av olika slag t.o.m chiafrön och torkade bär och aprikoser. Massa brödsorter och pålägg och matsalen var stor och fräsch. Inte det modernaste hotell vi bott på, men mycket rent och trivsamt. Så vi kommer att bo där igen om vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Ann Charlotte K
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Personal var trevlig. Maten var ok men inte mer . Kostade ca 650 -700 SEK på kvällen för 2 rätter o en sallad o ett glas röd vin o ett öl. Vin o öl jätte god.
Rummet var ren men varmt fast vi låg på "kalla sida " . ( det med rummet har personal ärligt sagt till oss så vi fick den kalla sida mot extra betalning ). Fönster kunde vi inte ha öppen luktade skit vilket är inte deras fel skulle jag tro.
Frukost var jätte god .
Kommer igen pga dem tar emot husdjur .

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack mirao362
Omdömet skrevs 27 maj 2017

Vi bodde tre vuxna i ett rum och rummet var ok i storlek. Ingen luftkonditionering och det var en varm dag. Inredningen är sliten. Frukosten var ok och nattportieren trevlig, men totalupplevelsen var att det var för dyrt jämfört med vad vi fick ut.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack louiseolsson2016
Omdömet skrevs 22 maj 2017

Visst, paret som drev hotellet var väldigt trevliga. Och visst var rummet välstädat och schnitzeln god. Men det räcker liksom inte. Det är 2017 nu, inte 1967. Fast är man ute efter att få en känsla av hur det var förr, då är nog Dania ett okej val.

Bristfällig, om inte obefintlig, WIFI. (Enligt uppgift endast i den lilla "loungen" nere vid receptionen.) Dessutom ingen direkt bar eller liknande att koppla av i. (Speciellt inte när en skränig busslast i restaurangen bredvid överröstade det mesta.) Det fanns dock en stängd biergarten men den hade man tydligen inte några planer på att öppna igen. Nej, hit kommer vi nog inte igen.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack kenneth0325