eDreams
Booking.com178 US$
Trip.com178 US$
Hurb183 US$
Omdömet skrevs 20 september 2020

Detta skulle vi få till middagen

Pretzel med örtcreme
Kalvschnitzel med saltrostad potatis

Men istället var det mozzarella och tomatsallad på bröd, gott men inte pretzel
Kokt potatis istället för saltrostad potatis var en jättebesvikelse, schnitzel var därimot god.
Uselt wifi så segt hoppade ur på gubbens dator hela tiden så han kunde ej genomföra sitt jobbmöte. Min mobil la av i ett och bara stod och sökte wifi. Hissen otroligt skraltig. Frukosten en stor besvikelse då det inte fanns äggröra och baccon som övriga elite har haft där vi bott. Iskalla ägg som säkert legat i kylen trots att de låg i korgar man har för varma ägg. Grönsaker, ost, bröd tog slut och fylldes ej på. Mycket bröd med fröer på de jag kunde äta fanns bara ett av. Personalen trevlig som alltid på elite. Åkte redan kl nio då gubben var tvungen att åka hem för att ha möte via Wifi. Kommer inte välja detta hotell igen

Datum för vistelsen: september 2020
Tack kerstino757
Karin Öden, Guest Services / Front Office på Hotel Bishops Arms Strängnäs, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2020

Tack för att du uppmärksammar oss på vad vi kan bli bättre på.
Vi har till vår stora glädje haft mycket mer gäster som ätit av vårt oktoberpaket än vi vågade hoppas på vilket gjort att vi behövde justera menyn efter råvaror som vi hade hemma. Tur att det var gott och att ni blev mätta även om vi förstår att det kan kännas snopet. Jag ska påminna mina kollegor om vikten av att informera gästerna om det, så att ni vet det redan när ni sätter er till bords.

Vi har felanmält wifi och kommer att inom kort få en ny hotspot så att det ska finnas en bra uppkoppling till alla rum. Det är något som ska fungera.

Vi är inte ett Elite hotell och att jämföra vår frukost med ett hotell med fyra stjärnor kommer vi alltid att framstå i en dålig dager. Vi har en enkel buffé sen ska det så klart alltid vara påfyllt.

Härligt att ni fick ett positivt intryck av personalen.

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Hotellet ligger utmärkt till, mitt i centrum vid torget. Härifrån tar man sig till fots överallt. Familjerummet rejält tilltaget utan att ha det lilla extra. Lite lyhört och frukosten var sparsam. Inte konstigt under rådande omständigheter men ändå. Totalt sett, inget att klaga på. Kan absolut tänka mig att bo här igen!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack mattsj2015
Karin Öden, Guest Services / Front Office på Hotel Bishops Arms Strängnäs, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Vilken fin recension, tack för att du tog dig tid att skriva och att du hade en härlig utflykt till Strängnäs.
Välkommen åter!

Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Hotellet ligger bra till i centrum, nära till vattnet och 1 km från resecentrum. Ett lite slitet hotell men det mesta finns på rummet utom kylskåp. Ingen varm mat till frukost men det som serverades var gott (inte minst brödet).

Datum för vistelsen: augusti 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Michael N

Tack Michael för din recension, visst är brödet gott på frukosten. Vi samarbetar med ett lokalt bageri som heter Café Prinsen. Kan varmt rekommenderas.
Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Besökte Strängnäs under en weekend. Hotellet ligger perfekt mitt i centrum. Incheckning kunde göras från 15.00, vårt rum var inte färdigt fick vänta 30 minuter. Rummet helt ok, dock behövs lite renovering i badrummet. Riktigt trevlig personal. Trevlig uteservering. Värt att besökas.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Stockholm_SwedenHans
Karin Öden, Guest Services / Front Office på Hotel Bishops Arms Strängnäs, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2020

Tack Hans för din recension och vad glad jag blir över att du uppmärksammar min fina personal.
Tack och ha en fortsatt fin sommar!
/Karin

Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Det enda bra med hotellet är att det ligger mitt i centrum.

Fick en chock när vi fick se rummet! Gammal heltäckningsmatta och badrum med kakel/plast från 80-talet. Har aldrig bott sämre på hotell i Sverige. Trodde alla hotell renoverades löpande?

Hade dessutom bokat ”dubbelrum” men fick ett ”litet dubbelrum”, försökte byta men allt var fullbokat.

Frukostpåse serverades pga corona. Ett skämt! Yoghurt, torrt bröd, ost och skinka, kaka. Sämre än flygplansmat.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack traveljunkie_Sweden
Karin Öden, Guest Services / Front Office på Hotel Bishops Arms Strängnäs, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2020

Hej
Om du bokat och betalat för ett stort dubbelrum men fått ett litet kommer du få mellanskillnaden tillbaka.
Kontakta mig med en kopia på bokningsbekräftelsen och ditt kvitto, du når mig lättast på pubchef.strangnas@bishopsarm.com.
/Karin