Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams175 US$
Booking.com175 US$
Expedia.com176 US$
Travelocity176 US$
Trip.com176 US$
Hurb180 US$
Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Vi blev uppgraderade till ett fantastiskt rum, rent, fräscht och smakfullt möblerat. God frukost som bland annat innehöll olika sorter av nybakat bröd. Vänlig och serviceinriktad personal. Högsta betyg!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Berit60
Omdömet skrevs 27 maj 2018

Trevlig personal både i reception och restaurang. Ett mycket fräscht rum. Extra fläkt insatt för varma nätter. Enkel men fullgod frukost. Trång hiss, svåröppnade dörrar till hiss och hotellkorridorerna.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Q3309QBevaa
Omdömet skrevs 25 april 2018

Mycket trevligt och bra weekendpaket för möhippa med supertrevlig personal som gjorde det lilla extra för att göra det till en trevlig vistelse och till ett minne. Vi nyttjade jacuzzi på terassen vilket var mycket trevligt, tyvärr fick man inte ha med egen dricka där vilket var lite synd. Vi fick även tillgång till eget utrymme i källaren där vi hade chokladprovning som var riktig succé. Middagen var kanske inte en kulinarisk sensation men det övervägdes av god service.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack johannav706
Omdömet skrevs 16 april 2018

Fantastisk mat, särskilt frukosten i det intilliggande bageriet. Enkel och god lunch, mycket fisk, skaldjur och vegetariskt. Mkt trevlig och serviceminded personal. Rent och snyggt. Bra läge nära vattnet och fina strandpromenader.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack jessicawF122CV
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, fina rum och oslagbar service! Rekommenderas! Det lilla extra på alla nivåer, mat, tillgång till konferenslokaler, frukt och godis på rummen och förstås jacuzzin. Det enda vi saknade var en bastu!

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet