Omdömet skrevs 11 februari 2018

Jag bodde här i två nätter och allt kändes mycket bra. Egen parkering i direkt anslutning till hotellet vilket var ett stort plus med mycket bagage. Bra och tyst rum. Frukosten är värt ett eget kapitel: det är inrymt i Rogges Bageri & Café så frukostbrödet var av högsta tänkbara klass. Jag hade ett möte och vi fick ett litet fint rum för detta.

Tack Bengt B
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Fint hotell men lite varierande kvalitet på rummen. En del fräschare än andra. Lite lyhört mellan rummen. Väldigt trevlig personal dock och väldigt bra konferensservice. God frukost i bageriet! Ett plus hade varit om man hade haft möjlighet att avsäga sig städning. Onödigt och miljöovänligt med daglig städning och onödigt utbyte av handdukar.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 436hannab
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Bodde två nätter på Rogge, till att börja med, frukosten var helt otrolig. Rummen var OK, valde att ta med en plocksallad till hotellet och jag knöt ihop en egen påse för avfallet, som inte hade tagits med av städerska dagen efter. Rummet var ljust, ingen mörkläggningsgardin vad jag kunde hitta. Badrummet var som att kliva in i ett badrum för 20 år sedan. Beiget och litet. Helt ok ställe.

Tack 795kallek
Omdömet skrevs 11 januari 2018

Ett av få hotell i Strängnäs. Bra Frukost serveras i tillhörande bageri. Så räkna med nybakat frukost bröd! Trevlig personal i sin helhet. Hotell, Bageriet och Harrys. Har inte under mina 60+ nätter varit besviken. Kan starkt rekommenderas

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack christerl2018
Omdömet skrevs 17 december 2017

Väldigt trevlig personal rena rum och allmänt bra service. Kan vara fullbokat så boka i tid. Mitt i centrum med fina omgivningar och shopping nära inpå. Väldigt sköna sängar vilket är det viktigaste på ett rum.

Datum för vistelsen: december 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western