SPARA 5 US$
SPARA 5 US$
Expedia.com176 US$
Hurb180 US$
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Bodde två nätter på Rogge, till att börja med, frukosten var helt otrolig. Rummen var OK, valde att ta med en plocksallad till hotellet och jag knöt ihop en egen påse för avfallet, som inte hade tagits med av städerska dagen efter. Rummet var ljust, ingen mörkläggningsgardin vad jag kunde hitta. Badrummet var som att kliva in i ett badrum för 20 år sedan. Beiget och litet. Helt ok ställe.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack 795kallek
Omdömet skrevs 11 januari 2018

Ett av få hotell i Strängnäs. Bra Frukost serveras i tillhörande bageri. Så räkna med nybakat frukost bröd! Trevlig personal i sin helhet. Hotell, Bageriet och Harrys. Har inte under mina 60+ nätter varit besviken. Kan starkt rekommenderas

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack christerl2018
Omdömet skrevs 17 december 2017

Väldigt trevlig personal rena rum och allmänt bra service. Kan vara fullbokat så boka i tid. Mitt i centrum med fina omgivningar och shopping nära inpå. Väldigt sköna sängar vilket är det viktigaste på ett rum.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Nadasurf72
Omdömet skrevs 15 november 2017

En underbar miljö, fantastisk mat och service! Härlig bubbelpool utomhus, mysig småstad och en frukostbuffé utöver det vanliga. Det här kan jag rekommendera till alla som vill komma bort från storstadsstress och bara slappna av och låta sig bli omhändertagen.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Y5452LIomara
Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Hotel Rogge är verkligen ett superbra ställa för kalas. Lokaler som passar utmärkt för upp till 100 personer sittande och med separata Mässen för drink och kaffe. Dessutom fick vi sista sensommarkvällen på terrassen för vår drink. Men än viktigare är ju maten. Jättegod Skagenförrätt som följdes av en huvudrätt vilken köket och personalen med lätthet serverade helt varm till 100 personer, det är det inte många festvåningar som klarar. Härlig miljö i Bageriet där vi fikade innan kalaset och åt mycket god frukost dagen därpå. Servicevillig och trevlig personal som både vi som arrangörer av festen och våra gäster uppskattade. Jag kan inte annat än rekommendera Rogge om ni tänker ordna kalas inom rimligt avstånd från Stockholm. Sköna sängar och stora fräsch rum för de som bodde kvar men även ok avstånd hem för de som valde att köra hem till storstaden.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack kerstin n