SPARA 5 US$
SPARA 5 US$
eDreams175 US$
Hurb180 US$
Omdömet skrevs 17 december 2017

Väldigt trevlig personal rena rum och allmänt bra service. Kan vara fullbokat så boka i tid. Mitt i centrum med fina omgivningar och shopping nära inpå. Väldigt sköna sängar vilket är det viktigaste på ett rum.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Nadasurf72
Omdömet skrevs 15 november 2017

En underbar miljö, fantastisk mat och service! Härlig bubbelpool utomhus, mysig småstad och en frukostbuffé utöver det vanliga. Det här kan jag rekommendera till alla som vill komma bort från storstadsstress och bara slappna av och låta sig bli omhändertagen.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Y5452LIomara
Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Hotel Rogge är verkligen ett superbra ställa för kalas. Lokaler som passar utmärkt för upp till 100 personer sittande och med separata Mässen för drink och kaffe. Dessutom fick vi sista sensommarkvällen på terrassen för vår drink. Men än viktigare är ju maten. Jättegod Skagenförrätt som följdes av en huvudrätt vilken köket och personalen med lätthet serverade helt varm till 100 personer, det är det inte många festvåningar som klarar. Härlig miljö i Bageriet där vi fikade innan kalaset och åt mycket god frukost dagen därpå. Servicevillig och trevlig personal som både vi som arrangörer av festen och våra gäster uppskattade. Jag kan inte annat än rekommendera Rogge om ni tänker ordna kalas inom rimligt avstånd från Stockholm. Sköna sängar och stora fräsch rum för de som bodde kvar men även ok avstånd hem för de som valde att köra hem till storstaden.

Tack kerstin n
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Ett mysigt hotell mitt i centrala Strängnäs med trevlig och hjälpsam personal som gör det lilla extra för gästerna. Rummet var mysigt, rent och fräscht. Maten i hotellets restaurang var riktigt bra och prisvärd. På frukosten fanns det mycket gott att välja på och jag uppskattade speciellt att det var lugnt och skönt så att vi verkligen kunde sitta och njuta. Vi kommer absolut att återvända!

Tack Jonas H
Omdömet skrevs 25 september 2017

Fantastisk god service, all personal hade omtanke om oss under hela vistelsen, såväl hotell som restaurangdelen. Man kände sig så välkommen. Även vår konferensdel var perfekt, trevlig, ljus lokal. Personalen var lyhörda för våra önskemål o dukade upp med godsaker.

Tack 651annikac