Snaptravel
eDreams
Expedia.com176 US$
Booking.com175 US$
Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Hotel Rogge är verkligen ett superbra ställa för kalas. Lokaler som passar utmärkt för upp till 100 personer sittande och med separata Mässen för drink och kaffe. Dessutom fick vi sista sensommarkvällen på terrassen för vår drink. Men än viktigare är ju maten. Jättegod Skagenförrätt som följdes av en huvudrätt vilken köket och personalen med lätthet serverade helt varm till 100 personer, det är det inte många festvåningar som klarar. Härlig miljö i Bageriet där vi fikade innan kalaset och åt mycket god frukost dagen därpå. Servicevillig och trevlig personal som både vi som arrangörer av festen och våra gäster uppskattade. Jag kan inte annat än rekommendera Rogge om ni tänker ordna kalas inom rimligt avstånd från Stockholm. Sköna sängar och stora fräsch rum för de som bodde kvar men även ok avstånd hem för de som valde att köra hem till storstaden.

Tack kerstin n
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Ett mysigt hotell mitt i centrala Strängnäs med trevlig och hjälpsam personal som gör det lilla extra för gästerna. Rummet var mysigt, rent och fräscht. Maten i hotellets restaurang var riktigt bra och prisvärd. På frukosten fanns det mycket gott att välja på och jag uppskattade speciellt att det var lugnt och skönt så att vi verkligen kunde sitta och njuta. Vi kommer absolut att återvända!

Tack Jonas H
Omdömet skrevs 25 september 2017

Fantastisk god service, all personal hade omtanke om oss under hela vistelsen, såväl hotell som restaurangdelen. Man kände sig så välkommen. Även vår konferensdel var perfekt, trevlig, ljus lokal. Personalen var lyhörda för våra önskemål o dukade upp med godsaker.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 651annikac
Omdömet skrevs 25 september 2017

Fint och fräscht hotell med perfekt läge i Centrum.
Vi bokade även poolen uppe på taket som var mycket mysig.
Åt god middag i restaurangen och super fin frukost dagen efter.
Väldigt trevlig personal också så vi kommer MER ÄN GÄRNA tillbaka :)

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack iriseriksson
Omdömet skrevs 25 september 2017

Vi bodde en natt på Rogges i Strängnäs och är supernöjda! Ett trevligt hotell med fantastiskt fin service från alla i personalen, från incheckning till dess att vi lämnade. Det är ett prisvärt hotell, rent och snyggt, centralt läge med kort gångavstånd till tågstationen och man är i Stockholm på 1h. Vi sov gott i de sköna sängarna och frukosten i det intilliggande bageriet var av högsta kvalité!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack LisetteA5