Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
91 US$
Se erbjudande
Priceline101 US$
eDreams91 US$
travelup.com124 US$
Visa alla 17 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 557)
Filtrera omdömen
1 557 resultat
Medlemsbetyg
427
736
268
71
55
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
427
736
268
71
55
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 557 omdömen
Omdömet skrevs 2 januari 2017

Spenderade två nätter på detta hotell i december 2016. Rummet var helt ok, och kändes fräscht men bjöd inte på några direkt positiva överraskningar. Det fanns vad man kunde förvänta sig, men inte mycket mer än så.

Läget är bra om man vill ha ett hotell nära flygplatsen. I området kring hotellet fanns lite restauranger och ett stort shoppingcenter (El corte Ingles). Frukosten på hotellet var ok, men inte mer. Trevlig personal i receptionen.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Jim A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Novotel_Cornella, Public Relations Manager på Novotel Barcelona Cornella, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2017
Google-översättning

Dear Jim,
Thank you for your review.
We do hope you choose us again should our location be more suitable to your needs.

Lorena U.
Guest Experience

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 december 2016

Bra service, rena och rymliga rum. Sängen bekväm, men lite lyhört och en del trafikljus stör nattsömnen något. Bra parkering i garage under hotellet. Ligger nära ett torg med stora varuhus och en del restauranger. Passar för övernattning i samband med affärsresor, inte ett familjehotell även om lekutrymme och pool finns på baksidan.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack HansH58
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Fräscha och välstädade rum. Dubbelsäng och bäddsoffa som inte var jättebred men helt ok att sova i. Mycket bra frukost, som dessutom serverades ända fram till kl 11. Bakom hotellet finns en trädgård med pool, solstolar, badmintonnät och liten studsmatta. Hotellet ligger i ett område som delvis är ett vanligt bostadsområde, delvis lite av ett industriområde. Kändes helt ok att röra sig i även kvällstid. Det finns en hel del restauranger i kvarteren runt omkring, där gästerna är lokalbor och inte turister, dvs menyerna är på katalanska/spanska och personalen pratar inte engelska. Men det gick bra ändå och maten var mycket god och priserna lägre än inne i Barcelona. Ett ganska stort köpcentrum ligger ca 800 m från hotellet och varuhuset IL corte ingles inklusive mataffär ca 400 m från hotellet. Till närmsta pendeltågsstation är det ca500 m. För att komma till centrala Barcelona får man byta en eller två gånger med tunnelbanan beroende på vart man ska och det tar ca 30 min. Inte ett hotell för den som vill vara mitt i smeten, men kan man tänka sig att bo i förorten och kanske tom tycker att det kan vara intressant att få se en och annan vanlig lokalbo så kan detta hotell rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2016
Restyp: Reste med familjen
Tack liselottem517
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Novotel_Cornella, Guest Relations Manager på Novotel Barcelona Cornella, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2016
Google-översättning

Dear Leselotte,

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

We thank you again for your review and it is our hope to welcoming you very soon at the Novotel Barcelona Cornellà.

Kind regards,
Antonio
Guest Experience

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Okej för pengarna!
Vi har bott här ett par ggr o servicen är bra.
Är väldigt likt Scandichotell.
Ska man göra saker i Barcelona är annat hotell att föredra!
Ligger i ett industriområde med gångavstånd till köpcentrum :)
Pool o trevlig bar o restaurangen håller bra klass på maten!

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste med familjen
Tack petronella5
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2015

Verkligen i utkanten av Barcelona, i ett indurstriområde finner du Novotel Cornella. Ett klassiskt "Scandichotell" med svenska mått mätt.Ca 500 meter från hotell finns räddningen för din Barcelonaresa. Där hittar du nämligen en tågstation.
Hotellet erbjuder lagom stora rum, med säng, tv, sittmöbel samt toalett med vask, dusch/badkar och rena handdukar. Fritt wifi på rummen, men förlita dig inte på det! Poolområdet är inte stort, men funktionellt. Dock tillåts man inte att ta med sin dricka in på området...
Det här hotellet lockar inte (mig) till återbesök!

Datum för vistelsen: september 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack StrandqvistOfSweden
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Novotel Barcelo... N, Director de Relaciones con Clientes på Novotel Barcelona Cornella, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2015
Google-översättning

Dear Guest,

I would like to thank you for taking the time to share your experience with us since it helps us to improve the service we offer. We are sorry that your experience was not what you expected at Hotel Novotel Barcelona Cornellà. Please allow me to express my sincerest apologies.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Kind regards,

Antonio
Guest Experience

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen