“Fantastiskt läge på Björkö alldeles vid havet.”

Seaside på Björkö
Boka med
Seaside på Björkö har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Björkö
Beskrivning: Restaurang Seaside på Björkö ligger norra Skärgården 30 minuter från centrala Göteborg med en fantastisk utsikt över havet. Köket och restaurangen är själen och hjärtat i vår verksamhet. Med havet precis utanför dörren blir vi ständigt påminda om naturen. Fisk och skaldjur finns givetvis på menyn men det finns något för alla smaker och tycken. På Seaside vill vi att ni ska känna er som hemma i en avslappnad miljö.
Omdömet skrevs 13 september 2016

På helgerna serveras det en buffé. Mycket av olika sillsorter, revbensspjäll omelett, prinskorv osv.
I mitt tycke var det ganska likt ett traditionellt svenskt julbord.
Möbleringen är enkel.

Datum för besöket: september 2016
Tack LeifPartille

Omdömet skrevs 22 augusti 2016 från mobil enhet

Käkade en helt okej brunch, bra variation och får lägga ett extra plus för musselsoppan och den röka fisken. En del rätter kunde kanske lyftas lite i kvalité. Rekommenderad

Tack Anders M
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Trist personal med noll känsla för service. Maten var undermålig och inte särskilt vällagad. Det enda som är gudomligt här är läget, fantastiskt vackert!

Datum för besöket: juli 2016
Tack KarlOA
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Vart ska man avnjuta en lunch när man besöker Björkö om inte här. Nyfångade läckerheter samt egen rökt lax är ju inte helt fel. Det är ju inte havsluften och utsikten heller

Tack Gordonfjant
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Efter att fått vänta på maten i mer än en timme, trots att det endast var ca 10 personer i restaurangen, fick vi in räksmörgås med hår i, musslor med grus i samt pommes med fisk i! Dessutom var det fullt med glasbitar på golvet!

Tack alfakebenny

Resenärer som tittade på Seaside på Björkö tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län
Hönö, Västra Götalands län

Öckerö, Västra Götalands län
Björkö, Västra Götalands län

Besökt Seaside på Björkö? Berätta vad du tyckte!