“Så bra! ”

Seaside på Björkö
Boka med
Seaside på Björkö har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Björkö
Beskrivning: Restaurang Seaside på Björkö ligger norra Skärgården 30 minuter från centrala Göteborg med en fantastisk utsikt över havet. Köket och restaurangen är själen och hjärtat i vår verksamhet. Med havet precis utanför dörren blir vi ständigt påminda om naturen. Fisk och skaldjur finns givetvis på menyn men det finns något för alla smaker och tycken. På Seaside vill vi att ni ska känna er som hemma i en avslappnad miljö.
Omdömet skrevs 20 maj 2016 från mobil enhet

Besökte det här stället med jobbet. Åt oxfilé med svamprisotto. Något av det bästa jag har ätit på länge! God lokal öl gör inte saken sämre :). Topp!

Tack Daniel G

Omdömet skrevs 21 april 2016

Färska skaldjur och goda fiskrätter att avnjuta vid kajkanten mycket bra service du kan även välja att sitta ute på bryggan vid bra väder sommarkvällar erbjuder man många musik evenemang

Tack Elenor106
Omdömet skrevs 18 januari 2016

En afton med allsång mycket god mat och trevliga människor. Härlig miljö mitt på bryggan.Bara att hoppa ner i sin båt när mörkret har lagt sig och kroppen behöver vila efter dans och umgänge.

Tack Anna-Leena A
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Trevlig personal mycket tillmötesgående. Supergoda rätter, lagom mycket, väl tillagat.
Underbar miljö med havet strax utanför.

Tack Gun J
Omdömet skrevs 1 september 2015

BRÖLLOP i fest/konferensdelen:
Allt fungerade till 100%. En helt underbar kväll.Till och med vädret var rätt.
Vigsel på terrassen med havet i bakgrunden. Mingel på terrassen och i festlokalen, middag i den gulliga och väl tilltagna festlokalen (tar upp till 120 middagsgäster), bröllopstårta och dans efter att några bord röjts undan. Personalen var duktiga och mycket trevliga. Maten var fantastisk. Perfekt tillagad fisk till över 80 gäster på en gång.
Ljus och trevlig lokal med skärgårdkänsla utan att de marina detaljerna tar över. Stora möjligheter att gestalta dukning och atmosfär själv.

Tack hej15

Resenärer som tittade på Seaside på Björkö tittade också på

Hönö, Västra Götalands län
Hönö, Västra Götalands län

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Öckerö, Västra Götalands län

Besökt Seaside på Björkö? Berätta vad du tyckte!