Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Ett trevligt ställe vid en sjö, bodde i en stuga denna gång och den var varm och okej med allt man behöver för en natt eller två. Uppe i huvudgården serveras frukost, lunch och middag, miljön är varm och trevlig/mysig. Maten är vällagad och mycket god.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack piteanders
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat! Fräsch sallad med hallonvinegrette, älgdolmar med rostade rotfrukter, hjortrontzatziki. Himmelskt gott! Vi är ständigt återkommande Bodensare och maten har alltid varit jättebra. Ett plus till är den trevliga personalen och den lugna atmosfären. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Bodensarna
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Vi firade vår silverbröloppsdag den 15/8. Det var mycket trevligt. Det var endast vårt sällskap som var där i restaurangen som bjuder på en mycket fin utsikt och trevlig miljö. Kocken var ut och presenterade menyn och hur han tänkte vid tillagning av maten, vilket kändes otroligt professionellt. Servitrisen var jättetrevlig och var väldigt uppmärksam när hon hörde att det föll en kniv i golvet kom hon genast med en ny till dottern, det kallar jag service och professigt. Maten var bland det bästa jag ätit ute på restaurang, en välkomponerad meny med bra råvaror och med en kock som vet vad han gör. Denna kväll blir verkligen ett minne för livet. Hoppas fler upptäcker detta fina ställe i Norrbotten.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Christina W
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

vi var ute sent för att boka logi för Jokkmokks marknad och hamnade i Sörbyn. Vilket toppenställe! Campingstugorna var enkla men hade allt som behövs. Vi bokade bord och åt en fantastisk middag på kvällen. Till detta ska läggas en mycket god frukost, fin miljö och ett härligt bemötande.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack HWD1452
Omdömet skrevs 4 februari 2017 från mobil enhet

Tack för fantastiskt fina stugor samt en underbart god trerätters middag efter en dag på marknaden
Och tack för utmärkt bra service
Getost& rödbetor till förrätt
Röding till varmrätt samt en fantastisk efterrätt

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Mats P