eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 17 maj 2020

Vi anlände i fredags kväll den 15/5. Det var "pissfläckar" runt toastolen och sanitets-papperskorgen i toaletten va inte tömd, dåligt rengjort handfat.
Detta påtalade vi vid utcheckning den 16/5, men ingen reducering av priset.

Vi bodde i rum 111

Rummen är i övrigt trevliga.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Kjell2405
Katarina Backhans, Marknadsföring på Öijared Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2020

Hej
Tack för att du påtalar detta. Vi så mycket om ursäkt för det dåligt städade rummet. Vi ska se över våra städrutiner och meddela berörd personal.

Så roligt att höra att du trots detta fann våra rum trevliga.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 december 2019

En fantastisk anläggning med jättetrevlig, jag rekommenderar verkligen ett besök!!!
Trevlig och mycket kunnig personal i shopen och i receptionen, alla jättetrevliga och tillmötesgående!
Tre 18-håls banor, korthålsbana och fotbollsgolf, komplett!!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Jaer001
Oijared, Informationsansvarig på Öijared Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Tack för ditt omdöme om oss och vår anläggning! Så glada vi blir. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 30 oktober 2019 från mobil enhet

Direkt när man kommer in i byggnaden möts man av en ovanligt läcker inredning. Stenbelagt och känns som att man är flyttad till någon Lodge uppe i fjällvärlden. Varmt och ombonat. Hög standard generellt med en stor, fin och rymlig relaxavdelning med inomhuspool. Rummen av god standard. Dock var inte sängarna särskilt sköna. Lite för hårda. Tror detta ställe skulle passa extra bra för en flerdags-konferens, särskilt då golfbanan ligger precis utanför.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63
Oijared, Informationsansvarig på Öijared Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2019

Så trevligt att du gillade vår anläggning! Vi är mycket stolta över vår anläggning där vårt klubbhus(med reception, restaurang och konferensrum) är ritad av Gert Wingårdh. Gert har fått ett utav sina fem Kasper Salinpris för Öijared.
Varmt välkommen tillbaka till oss, privat eller med företaget.

Omdömet skrevs 27 september 2019

Vi var 42 personer.Allt var berömvärt .Maten och servicen utmärkt.Rummet bra och sängarna utmärkta.Läget enastående i naturen ,omgivet av golfbanor.Fina promenadstigar och en fin spaavdelning med pool.På morgonen bjöds man på ett rikligt och välsorterat frukostbord.Ett minne för livet.

Rumstips: tillgänglighet endast med bil.Inga allmänna kommunikationer till hotellet.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Ortwin M
Oijared, Informationsansvarig på Öijared Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2019

Stort tack för dina fina ord om vår anläggning. Det är glädjande för oss att få ett så fint omdöme. Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 29 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet är vackert beläget och mkt snyggt med fantastiska materialval.
Rummen stora och fräscha, bra städning och riktigt trevligt.
Personalen är trevliga men frukosten var riktigt dålig, de hårdkokta äggen var lösa och sillen varm. Bären luktade och smakade illa.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Arild B
Oijared, Informationsansvarig på Öijared Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2019

Tack för ditt omdöme om oss. Så roligt att du gillar vårt hotell och vår service. Vi ska genast se över frukosten och ber så mycket om ursäkt att du fick en sämre upplevelse av vår frukost vid din vistelse. Vi hoppas att du vill komma åter till oss vid annat tillfälle.