“Sämsta lunchen jag ätit någonsin”
Omdöme om Garveriet

Garveriet
Rankad som nr 2 av 6 Restauranger i Floda

Vi var ett sällskap där tre tog tuppsoppan. Den smakade nästan ingenting mer än lite bränt och i botten simmade några få slamsor kött som alltså var det enda ”innehållet” förutom buljongen. Sämsta lunchen jag ätit på en restaurang. Tur salladsbuffén kunde rädda upp det så att man blev mätt, även om jag fick en grusig rödbeta i munnen från den. Ambitionen är hög och miljön är fin men oj vad man behöver höja nivån i köket många gånger om!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 89isabellt

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Åt en helt OK lunch. Vi var 6 personer i sällskapet. Några åt kött och övriga fisk. Trevlig miljö! Något för dyrt för den mat som serverades.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack jana918
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Hit går vi gärna för att fika eller äta lunch. Härlig miljö, fin restaurang med kvalite på både mat och fika!
Gillar att fokus är på hållbarhet ❤️

Datum för besöket: mars 2021
Tack miavdploeg
Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

En söndag i mitten av mars. Väldigt mycket folk, men coronanpassat.
Bra service och god sallad och rödbetssallad. Stället ligger fint vid Säveån och fina promenadvägar vidare västerut mot Göteborg eller österut mot Alingsås längs Gotaleden.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 16 december 2020

Tog 25 minuter att få in dagens lunchsoppa Det var inte mycket gäster och klockan var bara 11:30. Tänker att om det tar längre tid så bör personalen informera om det!

Datum för besöket: december 2020
Tack 245susannb

Resenärer som tittade på Garveriet tittade också på

Besökt Garveriet? Berätta vad du tyckte!