“Toppenställe, bästa lunchen”
Omdöme om Lyxells

Lyxells
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Vallda
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Toppenställe, bästa lunchen och i härlig miljö samt inte minst trevlig personal. Värt en lång omväg :)

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack SwedenBengt

Omdömet skrevs 10 december 2019 från mobil enhet

Så mysigt och härligt detta ställa. Supergod mat, allt perfekt, vi är så nöjda över att fått äta allt det goda på detta julbord. Vi kommer tillbaka. Brukar även äta lunch här då och då, man blir aldrig besviken på maten.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack GoPlaces313323
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Äter alltid fisk här... Perfekt tempererad, fantastiska tillbehör o beroendeframkallande såser. Kan knappast bli bättre...

Datum för besöket: september 2019
Tack Hejadigule
Omdömet skrevs 7 september 2019 från mobil enhet

Trevlig miljö. Vi kunde dock inte sitta utomhus denna vackra sensommardag för att avnjuta vår lunch då det kryllade av sega bin på uteplatsen. Men det gick lika bra att sitta inne. Vi åt en god vegetarisk risotto och en god smakrik oxbringa. Allt väl tillagat. Menyn var lagom mycket att välja på.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 944viktoriah
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Vi har ätit lunch många gånger på Lyxells på Vallda golfbana. Det är en underbar miljö och mycket bra service. Maten är alltid väldigt god, den har överträffat förväntningarna många gånger. Det kostar lite mer än genomsnittet, men det är det värt

Datum för besöket: augusti 2019
Tack gbij

Resenärer som tittade på Lyxells tittade också på

Kungsbacka, Hallands län

Besökt Lyxells? Berätta vad du tyckte!