“VARNING VARNING VARNING”
Omdöme om Hamnens Restaurang & Brasseri - STÄNGD

Hamnens Restaurang & Brasseri

Detta va utan tvivel den absolut sämsta restaurangen som jag har varit med om. Kan inte för mitt liv förstå hur ett sånt här ställe går runt. Dålig service oartig personal medioker mat. Dessutom står det på internet att denna ”resturang” är permanent stängt då detta kan förekomma som ”svart affär”.. Vill varna alla människor att absolut inte gå hit för något trevligt sammanhang! Det var nog allt för mig, tack och hej leverpastej. Är riktigt irriterad vill jag bara pointera!!!!!!! USCH VIDRIGT!!!!!!!!!

1  Tack U334GBamandab

Vi kommer in och på en pelare står det klart och tydligt "Vänta här", vi väntar tålmodigt då vi tänker att det har med Corona att göra. Ingen i personalen ber oss att komma fram för att beställa utan vi måste till sist fråga om vi kan komma in. Då visar det sig att skylten bara gäller om det är mycket besök!
När vi kommer fram och ska fråga efter en meny så ska tjejen precis visa oss och då kommer "ägaren" och mer eller mindre föser bort henne, stoppar upp en mobil i nyllet på oss och visar bilder på vad som serveras. Sedan finns det en så kallad meny fastklistrad på bänken med ex rubriken "FISK" i stooooooora storlek, vad det är för fisk och vad den kanske kan tänkas kosta står i minimalistisk text under och ex. "375", inte "375:-/375 kr."
Vi får själv servera oss glas, bestick och servetter, vi sitter ute och får då åter igen själv ta med oss en skiiiitig dyna och filt ut om vi vill ha, endast gud vet när dess blev tvättade sist.
När vi kommer in och ska betala slänger han fram kortterminalen och när mannen frågar vad det kostar så bara svamlar "ägaren" om att det bara är att blippa på sidan, han fick fråga 2 gånger om vad han ska betala!
Till de pengarna förväntar jag mig inte bara god mat men även en fin miljö och lite service, detta var katastrof och jag vill bara varna alla andra att inte gå dit, det är till och med mer värt pengarna att svälta!
Viner står uppradade i hela restaurangen, de står i långa rader i fönsterna så jag vill inte vara den som ska dricka en sådan flaska som stått där i solen! Något för miljöförvaltningen att titta på kanske!

Tack Hexiline
Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Standarden på maten är halvfabrikat/gatukök. Priserna är Michelin. 494 kr för en fryst och upptinad panerad fisk och en fanta. Går inte ihop. Smutsigt. Utsikt genom skitiga fönsterrutor. Självservering. Menyerna är fasttejpade vid kassan med priser som inte syns. Hittade plast i maten. Alltså helt seriöst - hur kan denna restaurangen fortfarande finnas kvar?

Tack hagagbg1
Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Svindyrt. 200kr för en pizza. Står inga priser utan han svamlar otydligt något. 54 kr för vatten. Unna någon anna pizzeria istället

Datum för besöket: april 2021
2  Tack Freedom17695339544
Omdömet skrevs 10 april 2021

Ingen service alls, självservering av glas och bestick. Atmosfären var karg med kala bord och kalla stolar som man själv fick ta en dyna till från en hög. Sämsta gatuköksklass på en schnitzel med pommes. Vi beställde 2 portioner och en 50 cl starköl och detta kalaset kostade 735 kr. Rena rånet. Vi förstår nu att priserna inte var synliga mot kunden. Hutlöst ofattbart dyrt för dålig mat. Ät inte här!!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Kattenchalle