“Jättedyrt!”
Omdöme om Öckerö Hamncafé

Öckerö Hamncafé
Rankad som nr 2 av 6 Restauranger i Öckerö
Omdömet skrevs 19 september 2020

Var på cykelutflykt och stannade för en kopp
kaffe.
Vackert läge vid hamnen.
Fanns 2 sorters kakor. Tog en liten toscakaka
- den var torr, inte bakad de senaste dagarna.
Kaffet var ljummet. När vi sen skulle betala blev vi chockade! 47:-/ kopp med kaffe!!! Dyrare än flottaste stället i Stockholm! Samt 47:- per kaka!
Hutlöst!

Datum för besöket: september 2020
Tack vitsippa19

Omdömet skrevs 11 december 2019

Snabb leverans utan väntetid . Mat som passar de flesta .Restaurant med trevlig personal och fin utsikt ,

Datum för besöket: december 2019
Tack connyf431
Omdömet skrevs 12 september 2019

En fin liten plats att äta frukost lunch eller ta en fika på....
Du sitter precis vid vattenet i Öckerö hamn antingen inne eller på Hamncaffeets mysiga ute plats
Numera kan Du även ta ett glas vin eller en öl...

Datum för besöket: september 2019
Tack piakonkell
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Gott kaffe och goda smörgåsar i mysig miljö. Ligger alldeles vid hamnen på Öckerö.Trevlig personal. Kommer gärna dit igen!

Datum för besöket: maj 2019
Tack 116margaretar
Omdömet skrevs 2 september 2019

Låg med båt i gästhamnen! Gick de få metrarna till Hamncafét och beställde ett en varm macka med stekt potatis! Mumsfillibabba! Skön stämning och trevlig personal på cafét! Mätta och nöjda fortsatte vi vår färd i Bohuslän!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 650hansk

Resenärer som tittade på Öckerö Hamncafé tittade också på

Hönö, Västra Götalands län
Öckerö, Västra Götalands län

Västra Frölunda, Västra Götalands län
Hälsö, Västra Götalands län

Besökt Öckerö Hamncafé? Berätta vad du tyckte!