“Lysekils bästa restaurang”
Omdöme om Publik Mat & Bar

Publik Mat & Bar
Rankad som nr 3 av 29 Restauranger i Lysekil
Omdömet skrevs 16 juli 2022 från mobil enhet

Jag skulle säga att detta är Lysekils absolut bästa restaurang. Man får ett varmt välkomnande och personlig service. Maten va riktigt god och fräsch! Detta va inte första gången men heller inte den sista gången jag besöker :) värt besöket

Datum för besöket: juli 2022
Tack Ssaarraahh12

Omdömet skrevs 12 juni 2022

Allt perfekt. Utmärkt service och fantastisk mat. Trevlig meny som man blev nyfiken på. Och definitivt inte besviken på. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: juni 2022
Tack ylva530
Omdömet skrevs 12 september 2021 från mobil enhet

Superservice och god mat. Utsikt över hamnen i Lysekil. Deras BBQ-Kycklinglårstek är att rekommendera! Kummeln smakade också gott

Datum för besöket: september 2021
Tack B2523TOmarieh
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Trevlig uteplats, med bra service, Vi åt vällagad torsk till varmrätt, och veckans ost respektive Tartelette. Båda rätter goda. Vi drack välsmakat öl från Smögens Bryggeri. Trevlig och bra service, men tyvärr blev det kallt framåt kvällen att sitta ute.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Christer S
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

En riktigt fin kväll med solljus o fin utsikt. Bra mat - oxkind o entrecote. Boquerone till förrätt. Bra vin av grenache. Trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2021
6  Tack Martinodman

Resenärer som tittade på Publik Mat & Bar tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län

Fiskebäckskil, Västra Götalands län

Besökt Publik Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.