“Smakupplevelser”

Boka bord
fre 30/10
20:00
Rankad som nr 3 av 28 Restauranger i Lysekil

En restaurang i verklig toppklass för den som gillar kreativ matlagning. Vi har ätit där flera gånger och alltid varit lika nöjda med maten, servicen och helheten. En restaurang där man verkligen är skicklig på att sätta smakerna. Detta är den bästa restaurang man kan besöka i Lysekil.

Datum för besöket: september 2020
Tack CONNYOCHSOLWEIG

Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Servicen var väldigt snabb så jag slapp att sitta och rulla tummarna i väntan på att nästa rätt skulle komma in. Överlag var det en mycket fin stämning i restaurangen, vilket, såväl personalen, som övriga gäster bidrog till. Man var noga med att ordna ljuskällor och värme på vissa ställen.

Jag vill rekommendera ett besök, främst vid 20-tiden. man får då uppleva det vackra ljuset och speglingarna i vattnet.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Bernt O
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi hade inte bokat bord och förväntade oss ändå att få njuta solnedgången på deras uteservering Och döm om vår förvåning när dessa otroligt trevliga och glada tjejer som jobbade denna fredag den 31 juli fixade det till oss, maten och drickat var absolut värt ett besök här, men personalen är faktiskt ännu bättre ( och då är maten och drinkarna redan toppklass på )

Datum för besöket: augusti 2020
Tack nikesan2011
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Kom utan att ha bokat så fick endast bord för en timme men vistelsen lyftes över mycket bra servitris som berättade om mat, dryck och var allmänt trevlig. Maten var dessutom riktigt god. Alla i sällskapet var mycket nöjda.

Datum för besöket: juli 2020
Tack martinmbq
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Besökte Trattorian delen av Publik Mat&Bar där vi åt mycket goda surdegspizzor, n med kronärtskocka, brillat savarin kräm mm och en med löjrom, syrad grädde mm, båda mycket goda.

Datum för besöket: juli 2020
Tack GPH38

Resenärer som tittade på Publik Mat & Bar tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län

Fiskebäckskil, Västra Götalands län
Lysekil, Västra Götalands län

Besökt Publik Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!