“Trevlig snabbmiddag”

lör 5/12
20:00
Rankad som nr 3 av 27 Restauranger i Lysekil
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Kom utan att ha bokat så fick endast bord för en timme men vistelsen lyftes över mycket bra servitris som berättade om mat, dryck och var allmänt trevlig. Maten var dessutom riktigt god. Alla i sällskapet var mycket nöjda.

Tack martinmbq

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Besökte Trattorian delen av Publik Mat&Bar där vi åt mycket goda surdegspizzor, n med kronärtskocka, brillat savarin kräm mm och en med löjrom, syrad grädde mm, båda mycket goda.

Tack GPH38
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Backyard är ett skämt! Fint läge, men det är i princip omöjligt att beställa. Lång kö och en app som fungerar för kanske 1/6 i sällskapet. Besök en annan krog.

Tack victorRoe
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god surdegspizza som vi tog med till båten. Smaker vi inte provat innan men det var nog den bästa någonsin. Läget på terassen är perfekt med utsikt över norra hamnen. Jättetrevlig personal. Hit går vi igen.

Tack 695tomasj
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Läget på bryggan i norra hamnen och den hemgjorda citronsorbeten till dessert var kvällens höjdpunkter under en middag som inte nådde upp till våra förväntningar, kanske lite höga efter alla hyllningar på Trip. Visst var det lite nya kombinationer som Capresen i förrätt och kycklingbröstet men den vietnamesiska nudelsalladen bestod till hälften av räkor och jordnötter. Vi saknade något som lyfte smakerna mer än bara den alltid närvarande koriandern som strösslas över maten.

Tack juhakorp

Resenärer som tittade på Publik Mat & Bar tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län

Fiskebäckskil, Västra Götalands län
Lysekil, Västra Götalands län

Besökt Publik Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!