“Äta ute”

Havets Hus Bistro Och Cafe
Rankad som nr 9 av 29 Restauranger i Lysekil
Kök: Café
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ok mat. Otrevlig personal och dåligt bemötande när det blev strul med våran beställning. Inget ställe jag kommer besöka igen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Linda R

Omdömet skrevs 13 april 2017

Trevlig restaurang, mycket god mat, servicen och trevlig personal. Kan rekommendera detta ställe. Man kan både sitta inne som ute. Utsikt över Gullmarn. Mycket fin uppläggning av maten ett litet konstverk. Nu när Påsk är här mycket folk som vill äta här, och det förstår jag...

Datum för besöket: april 2017
Tack 13Turist
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Tar oss gärna en tur till Lysekil från Uddevalla för att äta Havets Hus Bistro's
Fisksoppa eller deras goda Räkmacka. En enkel Restuarang med bra service och
bara ett stenkast till öppna havet. Sitter man ute och det blåser eller är kallt finns filtar
att använda. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: maj 2016
Tack LillemorB28
Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Hela laget åt 2 st luncher på detta ställe, riktigt bra mat med suverän service. Läget precis vid vattnet gör ju inte saken sämre:)

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Patrick_Handball
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Åt lunch en solig oktoberdag satt ute! Fisksoppa med bröd och aioli jättegott! Trevlig personal och härlig utsikt över havet!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Elenor57

Resenärer som tittade på Havets Hus Bistro Och Cafe tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län

Lysekil, Västra Götalands län
Fiskebäckskil, Västra Götalands län

Besökt Havets Hus Bistro Och Cafe? Berätta vad du tyckte!