Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 18 april 2021

Vi hann tyvärr boka och betala utan avbokningskydd när var där och skulle kolla läget inför kommande helg, vidrigt ställe och oerhört obehaglig känsla, servicehuset såg ut som ett ruckel och alla villavagnar såg ut att vara en flyktingförläggning. Vi gick därefter in och läste recensioner och insåg att vi lagt pengar på något vi absolut inte kommer att återvända till, visst en 5 stjärnig camping är inget jag kräver men de finns gränser......

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Hejhejhejhejsansan
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Besökte campingen med barn och barnbarn. Vi blev så besvikna när vi kom ner till havet. Så urusel strand. En tom butik, inget bröd eller mjölk. Den är absolut inte värd dryga 500kr/natten. Vet inte vad man betalar för. Vi bytte camping efter en natt.

Tack Crissan65
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi är inga vana campare och tog in på Siviks camping i ett sista minuten beslut.
Första intrycket var tveksamt då receptionen var stängd och butiken hade hyllor som gapade tomma.
Minigolfbanan utanför såg sina bästa dagar för 20 år sedan.
Stranden är ett skämt, den har nog aldrig varit bra.
Det fanns en bistro som aldrig hade öppet, vilket känns märkligt då det borde dra in pengar till campingen. Tvättrummet var ur funktion.

Det enda positiva var närheten till havet och trevlig personal.

Kommer vi besöka Sivik igen? Aldrig.
Kommer jag rekommendera Siviks camping, nej tvärtom avråda.

De behöver rusta upp campingen ordentligt för att kännas aktuella.

Tack 403kennys
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Campingen ligger mycket vackert mellan klipporna med bra avstånd in till Lysekil.
När vi ska checka in så är incheckningen i butiken. Det första jag ser är vita tomma hyllor. Det enda som finns i butiken är Mariekex o lite godis. Det är vecka 29 och den mest populära semesterveckan i Sverige.
Restaurangen var helt igenbommad.
På damernas toalett var vissa toaletter ”Stängda för säsongen”. På herrarnas läckte regnet in.
Badplatsen gick inte o bada på. Var så skitig.
Inte undra på att campingen hade många lediga platser.
En rejäl uppfräschning o campingen skulle bli topp.

1  Tack Z7236FEmariek
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Åk inte hit. Badstranden är en soptipp med grus. Allt är skitigt. En katastrof. De bilder som visas på hemsidan är antingen tagna för över 20 år sedan eller photoshoppade med alla filter som finns.
Riktigt illa.

Tack osmatlin