“Fantastisk utsikt och fin service”
Omdöme om Norra Hamnen 5

Norra Hamnen 5
Rankad som nr 2 av 29 Restauranger i Lysekil
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Fisk och skaldjursrestaurangen belägen på strandpromenaden i Lysekil med fantastisk miljö och solnedgångar. Västkustens finaste takterass?
Omdömet skrevs 21 augusti 2022

En fantastisk utsikt och jättebra service. Maten var god men vi blev lite besvikna på hummersalladen som stod som en huvudrätt. Det var mest bara salladsblad och krutonger och sedan några små lite sega hummerbitar. Vi förväntade oss att bli mätta när vi beställde från À la carte på kvällsmenyn och det blev vi tyvärr inte. Men fin restaurang med stor potential.

Tack 331idac

Omdömet skrevs 13 augusti 2022

Norra Hamnen 5 levererar alltid. Återvänder varje sommar. Maten är i särklass den bästa och servicen och utsikten detsamma.

Tack annsofiek341
Omdömet skrevs 5 augusti 2022 från mobil enhet

Som vanligt på topp, buffen fantastisk vi pt röding hamburgare vegitaisk och fisksoppa allt på topp. Trevlig miljö och bra service
Toppenställe

Tack Quest07991264193
Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och goda drinkar. Servicen var oklanderlig och mycket trevlig. Fint läge i Lysekils mysigaste delar.

Tack Alfagusta2
Omdömet skrevs 28 juli 2022

Ett bemötande som känns opersonligt och med mat som var smaklöst, höjdpunkten var vinet som skulle passa till maten

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack Q4192JOJ

Resenärer som tittade på Norra Hamnen 5 tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län
Fiskebäckskil, Västra Götalands län

Besökt Norra Hamnen 5? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.