TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var på besök 2 nätter, min pojkvän, min älsakde hundvalp och jag.

Supermysigt, underbar personal, svenskt vin, toppenläge. Varmt härligt hav. God mat. Gott kaffe. Djurvänligt. Tack för en trevlig minisemester!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Sofie F
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Vill man ha ett enkelt lyhört boende med 70/80-tals möbler till överpris där frukost inte ingår ska man definitivt boka Fjordhotellet. Att det sen ingår lite unken doft och allmänt slitet blir det inte bättre

Datum för vistelsen: oktober 2017
3  Tack Hans J
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Unket ställe, dåligt bemötande och bara 10 dagars förfallodatum på deras faktura.
Långt till Lysekil dessutom. För att vara så kasst är det förvånansvärt dyrt.

Jag hoppas att ingen beställer detta boende.

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack Kalle H
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Ett mycket enkel hotell för den som inte söker form och design. Boendet är mer som ett vandrarhem med självhushåll än ett hotell. De erbjuder ingen mat, men har tillgång till välutrustat kök för självhushåll. Kyl, frys, spis, mikrovågsugn, kaffekokare och vattenkokare. Bra med husgeråd och porslin. Diskborste, medel och trasa fanns, men ingen torkhandduk. Kylen töms varje vecka på omärkt mat. Köket hade två bord men inga fönster.

Rummet var enkelt och fräscht, möblerat med sängbord och lampor, en fotölj, ett mindre bord, hyllor och klädhängare. Två handdukar per person och bäddade sängar med lakan. I korridoren utanför fanns böcker att låna eller ta.

Trevlig personal i receptionen som också sålde keramik.
För köpt frukost hänvisades till Stadshotellet.

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack tblomqvist
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Totalt charmlöst, öststats-feeling osv, men ändå helt ok, om det inte vore för lukten inomhus. Trodde först det bara var unket och kunde vädras ut, men lukten beror förmodligen på nåt rengöringsmedel. Känns sådär, va?

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Dan H