Ingen förskottsbetalning krävs
Priceline120 US$
Travelocity102 US$
Tripadvisor102 US$
Omdömet skrevs 20 december 2022

Badpaviljongen var helt fantastisk, det var mysigt och fräscht. Underbart med egen brygga med jacuzzi och badstege ner i havet.
Frukosten var sparsam men väldigt god, där fanns lite av varje sak man önskade sig.
Otroligt trevlig personal. Besöker gärna detta ställe igen!

Datum för vistelsen: december 2022
Tack Majliin
Julia Grönroos, Gästservice/reception på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2022

Kära gäst!
Tack för din fina recension, varmt välkommen åter! :)
Hälsningar,

Omdömet skrevs 7 december 2022 från mobil enhet

Mycket trivsamt och trevlig personal! God mat och dryck. Snabb service. Saknar dock någon typ av träningsmöjlighet inomhus med cykel och annan kardioträning samt redskap för styrketräning. Alltså ett litet gym helt enkelt.
Skulle även vara bra med lite starkare belysning i ”baren” någonstans för att lättare kunna läsa.

Datum för vistelsen: december 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack Resort288740
Julia Grönroos, Gästservice/reception på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2022

Kära gäst! Tack för din fina recension.
Vi uppskattar din feedback och tar med oss det inför framtiden.
Varmt välkommen tillbaka! :)
Hälsningar,

Omdömet skrevs 11 november 2022 från mobil enhet

Med vågskvalp mot husväggen, bastu som del av rummet, egen bubbelpool och stor avskildhet blev vår semester mycket avkopplande. Kunde önskat lite större utbud på menyn men det vi åt smakade bra. En promenad i Stångehuvuds naturreservat rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack bittel2016
Strandflickorna AB, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2022

Kära gäst,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss! Vi gläds åt att ni trivts bra under er vistelse. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!
Vänligen

Omdömet skrevs 30 oktober 2022 från mobil enhet

Vi har haft två mycket bra dygn på ert fina hotell. Hemkänsla, mycket trevlig och tillmötesgående personal, underbar mat och ett bra (om än litet) rum med en skön säng. Trevliga omgivningar med vackra promenadmöjligheter längs kustlinjen. Något lyhört när andra gäster satt och pratade vid bord i korridoren precis utanför vårt rum.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Kornettisten
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2022

Kära gäst,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss! Vi gläds åt att ni trivts bra under er vistelse, trots små störningar som att det var något lyhört. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!
Vänligen

Omdömet skrevs 19 oktober 2022 från mobil enhet

Lugnt läge. Fantastisk utsikt från terassen utanför vårt rum. God riklig frukost. Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal. Närheten till Lysekils Centrum. Rekommenderar ett besök i den vackra kyrkan alldeles i närheten. Rekommenderas

Rumstips: Vandra gärna i Gamla sta’n. Besök kyrkan och titta på insidan, fantastiska glasmålningar. Ta en fika på Björsells Konditori & Bageri.
Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Lisbeth E
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2022

Kära Lisbeth,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.
Vi gläds mycket åt att ni trivts bra under er vistelse, och önskar er hjärtligt välkomna åter!

Önskar dig en fin helg.
Vänligen, Strandflickorna