3 personer tittar på det här hotellet
Priceline120 US$
Travelocity102 US$
Vio.com102 US$
Omdömet skrevs 11 november 2022 från mobil enhet

Med vågskvalp mot husväggen, bastu som del av rummet, egen bubbelpool och stor avskildhet blev vår semester mycket avkopplande. Kunde önskat lite större utbud på menyn men det vi åt smakade bra. En promenad i Stångehuvuds naturreservat rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack bittel2016
Strandflickorna AB, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2022

Kära gäst,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss! Vi gläds åt att ni trivts bra under er vistelse. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!
Vänligen
Strandflickorna

Omdömet skrevs 30 oktober 2022 från mobil enhet

Vi har haft två mycket bra dygn på ert fina hotell. Hemkänsla, mycket trevlig och tillmötesgående personal, underbar mat och ett bra (om än litet) rum med en skön säng. Trevliga omgivningar med vackra promenadmöjligheter längs kustlinjen. Något lyhört när andra gäster satt och pratade vid bord i korridoren precis utanför vårt rum.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Kornettisten
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2022

Kära gäst,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss! Vi gläds åt att ni trivts bra under er vistelse, trots små störningar som att det var något lyhört. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!
Vänligen
Strandflickorna

Omdömet skrevs 19 oktober 2022 från mobil enhet

Lugnt läge. Fantastisk utsikt från terassen utanför vårt rum. God riklig frukost. Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal. Närheten till Lysekils Centrum. Rekommenderar ett besök i den vackra kyrkan alldeles i närheten. Rekommenderas

Rumstips: Vandra gärna i Gamla sta’n. Besök kyrkan och titta på insidan, fantastiska glasmålningar. Ta en fika på Björsells Konditori & Bageri.
Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Lisbeth E
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2022

Kära Lisbeth,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.
Vi gläds mycket åt att ni trivts bra under er vistelse, och önskar er hjärtligt välkomna åter!

Önskar dig en fin helg.
Vänligen, Strandflickorna

Omdömet skrevs 27 september 2022 från mobil enhet

Vi hade rum med terrass. Underbar utsikt och jätte mysigt rum. Fantastiskt trevlig personal och god mat.
Vi upptäckte också att man kan ha hunden med sig om man vill. Så nästa gång får dom följa med!
Detta ställe kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack L5552WNleilac
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2022

Kära gäst,
Härligt att höra att ni trivdes bra under er vistelse!
Ni (och hunden) är varmt välkomna åter!
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 26 september 2022 från mobil enhet

Vi spenderade 1 dygn på badpaviljongen. Trots att vädret inte var det bästa blev det ändå en magisk upplevelse. Bubbelbad, bastu och jättegod middag. Därtill trevlig personal och god frukost. Trappen ner till badpaviljongen men känslan att man är alldeles själva var oslagbar.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack katarinav898

Kära gäst,
Det gläder oss att ni trivts bra under er vistelse i Badpaviljongen!
Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!