3 personer tittar på det här hotellet
Priceline120 US$
Travelocity102 US$
Vio.com102 US$
Omdömet skrevs 19 oktober 2022 från mobil enhet

Lugnt läge. Fantastisk utsikt från terassen utanför vårt rum. God riklig frukost. Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal. Närheten till Lysekils Centrum. Rekommenderar ett besök i den vackra kyrkan alldeles i närheten. Rekommenderas

Rumstips: Vandra gärna i Gamla sta’n. Besök kyrkan och titta på insidan, fantastiska glasmålningar. Ta en fika på Björsells Konditori & Bageri.
Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Lisbeth E
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2022

Kära Lisbeth,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss.
Vi gläds mycket åt att ni trivts bra under er vistelse, och önskar er hjärtligt välkomna åter!

Önskar dig en fin helg.
Vänligen, Strandflickorna

Omdömet skrevs 27 september 2022 från mobil enhet

Vi hade rum med terrass. Underbar utsikt och jätte mysigt rum. Fantastiskt trevlig personal och god mat.
Vi upptäckte också att man kan ha hunden med sig om man vill. Så nästa gång får dom följa med!
Detta ställe kan verkligen rekommenderas.

Tack L5552WNleilac
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2022

Kära gäst,
Härligt att höra att ni trivdes bra under er vistelse!
Ni (och hunden) är varmt välkomna åter!
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 26 september 2022 från mobil enhet

Vi spenderade 1 dygn på badpaviljongen. Trots att vädret inte var det bästa blev det ändå en magisk upplevelse. Bubbelbad, bastu och jättegod middag. Därtill trevlig personal och god frukost. Trappen ner till badpaviljongen men känslan att man är alldeles själva var oslagbar.

Tack katarinav898

Kära gäst,
Det gläder oss att ni trivts bra under er vistelse i Badpaviljongen!
Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 24 september 2022

Mycket nöjd med suite, personal och interiör . Läget är fantastiskt. Inte nöjd med frukost då det var snålt med det som var framme och vi saknade stekt ägg med bacon. Vi hade frukost från klockan 09.00.Gav tyvärr intrycket av att det inte var mycket kvar. Liten meny om kvällen.

Tack hilh706
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2022

Kära gäst,
Tack för ditt fina omdöme!
Tråkigt att ni tyckte att vår frukostbuffé inte levde upp till era förväntningar. Vi har (framför allt på grund av platsbrist) valt bort att ha bacon & ägg, för andra goda saker. Såsom plättar, overnight oats & croissanter :-) Dock ska den självklart vara väl påfylld, även om man bokat den sista frukosttiden. Vi ska se över vad som hänt, och ta era önskemål & synpunkter vidare!
Vi hoppas på att få välkomna er åter snart igen!
Vänliga hälsningar, Agnes på Strandflickorna

Fina rum.
Vacker plats.
En riktig pärla!
Underbart!
Lite små rum och ganska lyhört annars inget att klaga på.

Tack C394PMannaa
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2022

Kära gäst,
Stort tack för den fina recensionen. Det gör oss så glada att ni trivts bra under er vistelse hos oss! Vi önskar er varmt välkomna åter!
Vänligen
Strandflickorna