Kära gäst,
Tack för att du tog dig tiden att recensera oss!
Vi finner det mycket tråkigt att ni lämnade oss utan att vara riktigt nöjda. Att ni fick vänta länge vid incheckningsdisken - kan vi bara beklaga och be om ursäkt för. Självklart är det inte meningen att ni kulle få vänta länge, och vi har tagit upp detta med berörd personal.
Det gläder oss att ni tyckte om vår frukost. Anledningen till att vi fortsatt bokar in gäster på exakta frukosttider, är helt enkelt för att vi inte har sittplatser för alla våra boendegäster samtidigt.
Vi beklagar också att det upplevdes krångligt för er att byta er meny. Vår bistro erbjuder en bistromeny, och därför har vi 6st huvudrätter, ett något mindre utbud än vanliga a la carte restauranger. Vi erbjuder färska skaldjur på menyn, dock måste dessa förbeställas. Vår räksmörgås, samt vår västkustbricka med färska havskräftor, går dock att beställa på plats i bistron - utan att ha förbeställt. Att detta undgått er är tråkigt, men vi hoppas innerligt på att en andra chans och därmed få välkomna er igen. Då kanske något av våra paket som inkluderar färska skaldjur kan fresta :-)
Vi är mycket glada att vår Strandflicka Leen lyfte er vistelse, vi ska se till att vidarebefordra er uppskattning till henne!
Vi önskar er en fortsatt fin sensommar!
Vänligen, Strandflickorna