Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com166 US$
Priceline164 US$
Travelocity166 US$
Trip.com166 US$
eDreams158 US$
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastisk mysigt hotell med bra läge & härlig personal. Man bli bara så glad av att gå runt och titta på alla fina detaljer både på rum, matsal och uteplatsen.
Goda drinkar och toppen frukost. Det var ett kort besök, nästa gång hoppas vi att vi kan stanna längre.
Carina & Calle

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 911carinaf
Bettina Salesjö, Ägare på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Carina och Calle och tusen, tusen tack för era fina rader, vi ber att få hälsa er extra varmt välkomna åter!

Mycket bra placering vid havet. Fräscht badrum och bra kök. Trevlig och hjälpsam personal.

Väldigt litet rum för en familj på 4 personer med packning. Det borde framgå att det är ett rum med två enkelsängar och två överslafar. Det kan inte kallas för ett ”familjerum” snarare ett rum med 2 + 2 bäddar.

Saknade krokar och galgar för kläder, handdukar och badkläder.

Trevlig restaurang/bistro i hotellet.

Bättre beskrivning av rummet tack!

Tack stahlbk
Bettina Salesjö, Ägare på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej och tack för besöket och din recension!

Vi tar till oss dina fina idéer och ser över hur vi kan förbättra informationen om rummet och lovar även se över alla våra 4-bäddsrum för att förbättra upphängningsanordningarna.

Mvh Bettina

Underbar utemiljö, mysig trädgård och bra läge! Slitet invändigt, duschen höll inte tätt, lister satt löst. Färg saknades på väggar och dörrar. Virrig personal. Middag ingick, fick tid men kom till restaurangen så fanns ingen bokning. Nästa dag var det sa receptionen och smet iväg. Ingen ursäkt eller lösning.. Bättre ska det vara för det priset!

Tack Y3413ZVjessical

Hej Jessica och tack för din återkoppling!

Jag har nu bett vår vaktmästare att se över duschen och listerna, vi har också ett planerat underhåll på rummet så snart högsäsongen är över för att bättra på färgen i detta rum.

Jag har även pratat med min receptionist, som är jätteledsen över att hon råkade se fel på datum för bordsbokning vid incheckningen, hon hade också ödmjukt bett om ursäkt för detta så snart hon upptäckte att hon sett fel.

Då vi har flytande priser som styrs av tillgång och efterfrågan kan våra rum bli lite dyrare just under de mest hektiska högsäsongsveckorna på sommaren. Besöker man oss under vinterhalvåret kan man i stället får riktigt fördelaktigt pris - vi håller öppet året runt!

Jag hoppas att ni i övrigt hade en fin vistelse i Lysekil!

Vänliga hälsningar från Bettina

Va otrolig mat, service och plats! Det som va en stor besvikelse var en missvisande hemsida som skrev ”queensize säng fån carpe diem” men som egentligen var en bäddsoffa när vi kom fram, det kändes inte okej för det höga priset.

1  Tack Philipehrnstrom

Hej Philip och tusen tack för din recension, härligt att höra att ni trivdes hos oss!

När det gäller sängen i Badpaviljongen så har vi placerat en gedigen säng av märket Carpe Diem/Beds of Sweden från Hilding Anders i ett platsbyggd sängskåp för att vi ska kunna ”trolla bort” sängen då Badpaviljongen hyrs ut till grupper som badar och bastar.

Varmt välkomna åter!

Mvh Bettina

Omdömet skrevs 29 juni 2022 från mobil enhet

Fantastisk vistelse och mat. Dessutom vilken tur med vädret vi hade. Magiskt att kunna både doppa sig i havet och i ett varmt spa-bad. Lugnt och mysigt, ingen hets vid frukosten heller. Kommer tillbaks!

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack lottab608
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2022

Kära gäst, stort tack för den fina recensionen!
Vi är så glada över att ni trivts bra här hos oss, och vi ser fram emot att få välkomna er åter .-)
Vänligen
Strandflickorna