2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com166 US$
Priceline166 US$
Travelocity166 US$
FindHotel166 US$
Trip.com166 US$

Va otrolig mat, service och plats! Det som va en stor besvikelse var en missvisande hemsida som skrev ”queensize säng fån carpe diem” men som egentligen var en bäddsoffa när vi kom fram, det kändes inte okej för det höga priset.

Datum för vistelsen: juli 2022
1  Tack Philipehrnstrom
Bettina Salesjö, Ägare på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Philip och tusen tack för din recension, härligt att höra att ni trivdes hos oss!

När det gäller sängen i Badpaviljongen så har vi placerat en gedigen säng av märket Carpe Diem/Beds of Sweden från Hilding Anders i ett platsbyggd sängskåp för att vi ska kunna ”trolla bort” sängen då Badpaviljongen hyrs ut till grupper som badar och bastar.

Varmt välkomna åter!

Mvh Bettina

Omdömet skrevs 29 juni 2022 från mobil enhet

Fantastisk vistelse och mat. Dessutom vilken tur med vädret vi hade. Magiskt att kunna både doppa sig i havet och i ett varmt spa-bad. Lugnt och mysigt, ingen hets vid frukosten heller. Kommer tillbaks!

Tack lottab608
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2022

Kära gäst, stort tack för den fina recensionen!
Vi är så glada över att ni trivts bra här hos oss, och vi ser fram emot att få välkomna er åter .-)
Vänligen
Strandflickorna

Omdömet skrevs 26 juni 2022 från mobil enhet

Personligt, mysigt hotell. Trevlig personal med känsla för service. Fantastiskt läge vid havet. Rummets inredning gav ytterligare en känsla av hemtrevligt med inredning från ”förr”. Även lagt omsorg på detaljerna i inredningen. Totalt sett en härlig vistelse

Tack 200susannee
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2022

Kära gäst,
Vi blir så glada över din fina recension, och över att du verkar ha trivts bra här hos oss!
Vi hoppas på att få välkomna er åter :-)
Vänligen
Strandflickorna

Omdömet skrevs 20 juni 2022 från mobil enhet

Mysigt rum, sköna sängar och välkomnande personal. Trevlig atmosfär i villan.
Fin havsutsikt från rummet och frukosten var bra med det mesta man behöver.
Tyvärr nästan inga restauranger öppna en söndag i juni.
Vi hade inte bokat middag på bistron.

Rumstips: Gratis parkering i närheten.
Tack Visomreser
Linnéa Sandberg, Hotelldirektör på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2022

Kära gäst,
Stort tack för den fina recensionen. Det värmer att läsa att ni trivts bra hos oss!
Vi tycker också det är tråkigt att fler restauranger inte har öppet fler dagar än fredagar & lördagar i juni.
Vi hoppas på att det kan bli ändring på detta nästa säsong!
Somriga hälsningar
Agnes, Strandflickorna

Omdömet skrevs 17 juni 2022 från mobil enhet

Jag överraskade min fru med en övernattning i Havsateljén när hon tog examen från läkarprogrammet. Det blev så lyckat! Perfekt väder, superlyxigt, och en fantastisk räkfrossa! Rekommenderas varmt!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Tack Simon9999ggg

Kära Simon,
Stort tack för din fina recension!
Vi blir så glada över att ni trivts under er vistelse i Havsateljén, och önskar er hjärtligt välkomna åter!
Somriga hälsningar
Agnes, Strandflickorna