TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Vi har vid två olika tillfällen bott i Strandvillan. Login är något mitt emellan vandrarhem och b&b. Alla rum har dusch och toalett på rummen, du kan få rummet bäddat mot en avgift och frukost kan köpas till för 85 kr/person.

Första gången vi var där bodde vi i ett av de vanliga 2-bäddsrummen som har en lite bredare säng nertill och en utfällbar överslaf ovanpå.

Andra gången bodde vi i ett 6:bäddsrum i källaren med totalt 3 våningssängar i rummet. De har totalt två sådana rum i källarplan. Passar perfekt för större sällskap då det endast är dessa rum i källaren samt att både kök och ”vardagsrum” ligger i källaren.

Såklart är utsikten från andra våningen svårslagen, men eftersom man inte är så mycket på rummet en härlig sommardag så tycker jag att det kvittar. De har dessutom en härlig trädgård att vistas i.

Personalen är underbar och mycket serviceminded. Toppbetyg till dem. Speciellt Agnes.

Ett tips är att gå upp till havshotellet och ta ett glas vin eller kaffe i deras charmiga matsal eller trädgård. Det förgyller vistelsen.

Tack MarieL959
susanneStrandflicka, Receptionschef på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2019

Man blir så glad av att läsa er fina recension. Och jag ska hälsa Agnes att ni verkligen uppskattade hennes serviceinriktade bemötande gentemot er och våra övriga gäster. Önskar er varmt välkomna åter till oss!

Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Fantastiskt fint & charmigt vandrarhem med hotellkänsla.
Vi bodde i rum 17 med underbar havsutsikt och vad vi förstod av tjejen i receptionen även var det finaste rummet.
Jättetrevlig och hjälpsam personal, helt perfekt & lagom stor frukost väl värd pengarna.
Vi kan varmt rekommenderar strandflickorna!

Tack Teddienea

Roligt att läsa att er vistelse var till belåtenhet och att ni uppskattade rum 17. Tack snälla för det fina betyget!

Omdömet skrevs 1 juli 2019

Helt otroligt mysigt hotell med fantastisk mat, supergulliga rum och en otroligt trevlig personal!
Frukostbuffén var väldigt bra och trädgården med en fantastisk utsikt uppe från klipporna!
Rekommenderar detta hotell starkt och tackar Strandflickornas Havshotell för denna gång!

Tack Malinbrek
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2019

Det är så roligt att läsa recensioner där våra gäster har haft en härlig vistelse hos oss och är så nöjda som ni verkar va! Och jag ska hälsa mina kollegor att ni tyckte att de var otroligt trevliga. Önskar er varmt välkomna åter och ha en underbar sommar!

Omdömet skrevs 7 juni 2019

En helt fantastisk vistelse på Strandflickornas havshotell i Havspaviljongen.
Fantastisk personal, ljuvlig huvudbyggnad och mysig trädgård.
Bra frukost.

Havspaviljongen var smakfullt inredd och väldigt privat. Vägen dit var en upplevelse.
Ännu bättre än vad hemsidan visar. Återkommer gärna. Rekommderas varmt!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Veronica P
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2019

Blir så glad av att läsa er recension! Alltid roligt när vi lyckas leva upp till våra gästers förväntan och lite mer därtill. Önskar er varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Susanne Hero

Omdömet skrevs 10 maj 2019

Det läggs mycket ansträngning till detaljer på detta hotell. Läget är ju utmärkt och hotellet präglas av både läget och byggnadens utformning och ålder. Denna typ av hotell känns ju ibland lite trånga, och så också här. Så fundera över hur det funkar för er. Annars ett mycket fint hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack VeniUltra
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2019

Tack för att ni tog er tid att skriva några rader om oss, och tack för det fina betyget!